Het geluk dat single zijn heet

Scheten laten waar ik maar wil
Teennagels niet knippen tot ze pijn beginnen te doen

6 likes

echt bijna alles wat hier genoemd wordt doe ik alsnog

3 likes

Naa kom op, veel van de vrouwen hier zijn jaloers op de positie die jullie hebben: gelukkig met een leuke vriend.
Wat hebben jullie er bij te winnen door te zeggen dat bepaalde voordelen die ‘wij’ dénken te hebben, ook voor jullie opgaan.

39 likes

Ik mis het zo erg om gewoon te kunnen bepalen om een shitmaaltijd te koken als ik slecht gegeten heb die dag zodat ik een beetje op gewicht kan blijven haha. En lang wakker blijven kijkend naar allemaal domme shit op het internet, want mijn vriend wil altijd vroeg naar bed en dan ben ik ook maar schoorvoetend verstandig omdat ik me anders schuldig voel haha.

2 likes

Vooral dat écht onafhankelijk zijn, met niemand rekening hoeven te houden en kunnen doen waar jij zin in hebt en aan niemand verantwoording af hoeven leggen. Oke ja in principe is het idee in een relatie dat je nog steeds kan doen wat je wilt en je niet beperkt voelt, maar toch moet je hoe dan ook altijd rekening houden met iemand anders.

  • een avond ongegeneerd tongen met een leuke vent uit de kroeg
  • lang in je bed blijven stinken zonder dat iemand zich eraan kan storen
  • alleen op reis gaan
  • op reis zijn en niet iemand te hoeven missen waardoor je volledig van het moment kan genieten
  • spontaan met vrienden afspreken
  • tinder etc uitproberen, ook al levert het vaak teleurstellend resultaat op
  • jezelf beter leren kennen
  • je haar laten staan waar je het eigenlijk moet scheren maar niemand die het ziet
  • geen schoonfamilie
  • geen gedoe en geregel met kerstdagen
  • geen frustraties en ruzie over de afwas of ander huishoudelijk gedoe
17 likes

Misschien nog maar een topic met: wat ik mis nu ik een relatie heb :sweat_smile:. Nee iedereen is welkom p elk forum in elk topic maar had wel het idee dat topicstarter dit topic aanmaakte met een andere gedachte en eerlijk gezegd kwam ik ook daarvoor.

3 likes

Ik mis avondeten met een zak chips. mijn mMijn vriend veroordeeld me echt keihard als ik dat nu wil/doe.

5 likes

Oke ik ben net na heel erg lange tijd weer single… en als ik straks niet meer met mijn vriend/ex woon zijn ook de dingen waar ik het meeste zin in heb: sporten/eten wanneer het mij uit komt, geen rekening hoeven houden met het ritme en de dag van iemand anders, inderdaad af en toe gewoon lekker een zak chips als avondeten eten, lekker lang in bed blijven liggen zonder dat iemand allemaal dingen wil gaan doen en me heel vroeg wakker maakt, dwars over het bed uitgespreid slapen

1 like

Geen last van gesnurk of andere irritante dingen tijdens het slapen.

1 like

Dit, vond het een leuk idee van een topic maar vind de uitwerking minder zo

5 likes

Oké sorry, ben ik weer, maar ik moet toch even reageren. Voor mij ligt het iets genuanceerder. Ik doe waar ik zin in heb, mijn vriend veroordeelt dat niet, maar hij vindt er wel iets van. Net zoals ik iets van zijn gewoontes vindt. Hij wil het beste voor mij en dat is niet 3x per week een zak chips of cheesecake als avondeten. Hij is bezorgd en dat is terecht want ik zorg niet goed voor mezelf. Wat eten betreft kan ik er alleen maar op vooruit gaan als we samenwonen. Al hoop ik wel dat ik gewoon chips en cheesecake blijf eten wanneer ik dat wil, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik eet nu ook gewoon vette zooi terwijl hij naast me een halve watermeloen wegwerkt.

Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen. Volgens mij zijn we het met elkaar eens :thinking:

3 likes

Ik kan niet zo goed slapen als er iemand naast me ligt, dus ik vind het heeeerlijk om iedere nacht gewoon super lekker te slapen als single!

3 likes

Ja als ik een date me iemand vind ik ook altijd heel onprettig als hij blijft slapen. Liever dat hij na de seks gewoon weggaat en zelf doe ik dat zeker als we bij hem waren. Laatst datete ik met iemand uit een andere stad en toen moest het wel, echt zo arelaxed haha

2 likes

Ik wil gewoon geen sociaal contact tot ik koffie op heb, daarom woon ik ook in een studio. Zo hatelijk van die dates die in de ochtend tegen me praten, echt hou je mond. Ik geniet van die ochtend stilte

8 likes

Ja en dan inclusief de muffige ochtendgeurtjes.

6 likes

Mijn kamer niet opruimen en er een grote troep van makem en daar best tevreden mee zijn. Soms pleur ik gewoon een vuilniszak in de hoek als prullenbak. En die gooi ik pas weg als ie gaat meuren.

Heel leuk tot je iemand dronken mee naar huis neemt en opeens bedenkt dat je kamer een zooi is en je stinkzak in je kamer staat. Heb een keer tegen een jongen gezegd dat ie benedrn in de gang moest wachten en pas naar boven mocht komen als ik opgeruimd had haha wa errâg

21 likes

Alleen slapen, kan ik ook gewoon ongeneerd praten in mijn slaap!

1 like

Inrollen in je deken en alleen wakker worden van je eigen wekker ipv die van een ander

6 likes

En ongeneerd dronken Tinderen. Man man man

78 likes