Het geluk dat single zijn heet

Hahahaha

1 like

*Alle vrijheid hebben
*Kado’s voor mezelf kopen, want als niemand anders het doet…
*Oneindig kleding kunnen kopen zonder commentaar
*Mijn appartement bevat: bloemenbehang, heel veel taupe muren en de meubels zijn zwart/wit zoals ik zelf wil
*ik slaap in oncharmante pyjamasetjes met in de winter mijn pyjamabroek tot over mijn navel

5 likes
  • niet mee hoeven bier zuipen met vrienden van hem waar ik niets mee heb

  • geen zin hoeven maken in seks. Het libido van mijn exen lag altijd 10x hoger, Pff wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben

  • geen belachelijk dure cadeaus hoeven geven. Ik kan het geld nu lekker aan mezelf uitgeven.

  • zelf m’n eigen ritme bepalen. Als ik zin heb in vroeg naar bed en gezond eten is er niemand die mij een saaie aap vindt. Als ik zin heb in verslonsen is er niemand die zich daaraan ergert.

  • sowieso geen ergernissen, ruzies, jaloezie, etc. Gewoon. Helemaal. Zen.

  • Ik heb sinds ik vrijgezel ben echt best lekker kunnen sparen. In een relatie geef je toch meer geld uit aan drankjes, etentjes, cadeautjes, dagjes uit.

  • geen gezeur dat je een te volle agenda hebt en dat ie je mist terwijl je hem gisteren nog hebt gezien. God wat voelde (en voelt nog steeds!) dat als een bevrijding

  • niet nog ook zijn hele sociale agenda erbij hebben met verjaardagen van mensen die je helemaal niet wil kennen. Dat is echt vrijheid :smile:

  • elke serie kijken op het moment dat ik wil en niet hoeven wachten tot hij langskomt, omdat “je die serie nu eenmaal samen bent begonnen”

24 likes

Wie weet wie weet…heel veel plezier!!

Gewoon helemaal doen waar ik zin in heb, complete vrijheid! Nou had ik dat toch al wel want ik zag mijn ex meestal alleen in het weekend, maar toch. Ook de weekeinden lekker voor mezelf!

1 like

De eerste twee en de laatste zijn zooo herkenbaar.

@Oprah
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt als single en dacht dat ik zou zwelgen in zelfmedelijden bij het aanzien van het koppel haha, maar viel uiteindelijk hartstikke mee. Hopelijk heb je een leuke dag!

@Lula naar aanleiding van de post van @Dombo is het misschien een idee de comments te verwijderen over relaties? Dan is het doel van het topic wellicht weer relevant.

1 like

Nee, vind het niet gepast om zomaar comments te verwijderen als het geen berichten zijn die zwaar over de schreef gaan.

Maar het lijkt me wel goed om on topic te blijven en hier niet te komen vergelijken met eigen relaties etc. Uiteraard kunnen jullie mensen daar zelf op aanspreken maar als het echt vervelend wordt, willen wij dat ook best doen.

3 likes

Oke thanks! Ja, is misschien wat overdreven inderdaad. Ik hoop dat men dan nu toch even vaker de titel leest.

3 likes

Ik ben forever alone/single en vind dat heeeelemaal prima. Hou sowieso niet van delen van dingen (helemaal geen eten) en ik vind rekening houden met iemand stom. Vriendinnen no problem, want dat is gewoon af en toe en dat kan ik best, maar ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand zou kunnen samenwonen. Vind het al erg zat dat ik onderburen heb?! Laat staan iemand IN mijn huis.
Misschien piep ik over een paar jaar wel anders als al mijn buddies gesetteld zijn, maar voor nu: lekker alles doen waar ik ZELF zin in heb

10 likes

Wat ik mis aan het single zijn: lekker slettenbakken, dansen met boys en fout flirten
tijdens t stappen.

3 likes

Fout flirten met een foute guy, gisteravond was weer mooi :heart:

7 likes

Ongegeneerd met 3 jongens zoenen op een festival :+1:

18 likes

Inderdaad het gevoel van zelfstandigheid, ik doe alles zelf. Ben super blij met m’n huis, en alles is van mij. Heb al m’n spullen zelf gekocht en uitgezocht.

Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen, kan doen en laten wat ik wil.

Mijn huis is op dit moment een teringzooi, maar care. Ga het wel opruimen, misschien dalijk, misschien ook niet.

Alleen slapen is life. En als ik een kut dag heb gehad dan ga ik gewoon lekker chago op de bank zitten.

Eten wat ik wil. M’n ex lustte geen pasta enzo, echt zo een agv type. Heel vervelend.

En lekker hoeren en sloeren :heart:

9 likes

Pas net single na 6 jaar en vind het zo raar… nu op zoek naar een huisje voor mezelf.
Verder nog geen andere dingen met jongens gedaan, heb dr wel zin in whahahaha. Gwn kijken hoe k in de markt lig.

gewoon lekker niksen op je vrije dag zonder dat iemand aan het eind van de dag vraagt wat je allemaal gedaan hebt vandaag

6 likes

Geen drama in m’n leven… dat is iets waar ik zo dankbaar voor ben!
Misschien ben ik super negatief maar veel van m’n vrienden hebben relaties met veel drama’s… en ik kom iedere avond thuis in een huis vol rust.

5 likes

Lekker ongegeneerd (rauwe) rode ui en knoflook door mijn eten gooien zonder angst dat ik uit mijn mond stink/gezeur daarover (mijn ex-vriend had daar wel een handje van). Wellicht hebben andere mensen er last van maar die zijn dan te beleefd om me dat te vertellen :woman_shrugging:

4 likes

Ben voor het eerst single nu en ik vind het vooral heel fijn dat ik nu weet dat ik alles ook alleen kan en ik onderneem nu echt zoveel meer omdat ik met niemand rekening hoef te houden.

1 like