Hahahaha:joy:
Hipsters en mensen die paastakken neerzetten zijn bijna hetzelfde, denken allebei dat ze heel apart en anders zijn maar zijn eigenlijk gewoon een pot nat @Maestoso @Marquez
Doet me echt denken aan van die raadsels over wie dan de broer van de zus van de neef etc is
@Sproetjes @eierbal
@Sax heel braaf alleen nog snoepen in het weekend etc. en dan de post van @Banananana er onder. Geweldig
@marley wil graag in de voortuin zitten maar heeft geen zin om te groeten, @Lemongrab houdt het beschaafd en adviseert een boek mee te nemen, maar @anon50301661 vindt dit een uitstekend moment om de vlammenwerper van @Oprah in te zetten!
Hahahaha!
Deze is wel geniaal
Zeer zeker!
Voor iedereen die zin heeft in een leuke diy. @Foxy weet er nog wel 1. Condooms zijn namelijk heel makkelijk zelf te maken!
@broodrooster gaat wel lekker op Jeert Klilders Past miss beter in het darkside crush topic
Ieghhhhhhh dat was bestemd voor Farid!
Jaaaa jaaaa! Je mag er best voor uitkomen hoor, whatever floats your boat meid, haha
(Sorry @Twijfelkont, ik maak je situatie niet belachelijk maar ik vond de posts bij elkaar wel grappig).
Hahaha die kruispunt tussen verschillende wegen alsof het over wel/geen biertje gaat. Ga stuk
je zou die innerlijke dialogen hier eens moeten horen joh