Het grappige posts die onder elkaar staan topic

afbeelding

@marley wil graag in de voortuin zitten maar heeft geen zin om te groeten, @Lemongrab houdt het beschaafd en adviseert een boek mee te nemen, maar @anon50301661 vindt dit een uitstekend moment om de vlammenwerper van @Oprah in te zetten!

34 likes

Hahahaha!

1 like

Deze is wel geniaal :joy:

2 likes

Screenshot_20210331-133815

Dat je het even weet @desecretaris niks niet dodere cavia volgens @Soy.peor

5 likes

Screen Shot 2021-03-31 at 14.50.52

@LastYoungRenegade s kat is een voorbeeld voor @Chesirecat. Lekker languit gaan.

3 likes

Zeer zeker!

IMG_20210331_152234

4 likes

afbeelding

Voor iedereen die zin heeft in een leuke diy. @Foxy weet er nog wel 1. Condooms zijn namelijk heel makkelijk zelf te maken!

(@VickyViolence )

24 likes

image

Van harte met je eerste muggenbult @Salty namens @Geo

29 likes

@broodrooster gaat wel lekker op Jeert Klilders :joy: Past miss beter in het darkside crush topic

40 likes

Ieghhhhhhh :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face: dat was bestemd voor Farid!

3 likes

Jaaaa jaaaa! Je mag er best voor uitkomen hoor, whatever floats your boat meid, haha

2 likes

(Sorry @Twijfelkont, ik maak je situatie niet belachelijk maar ik vond de posts bij elkaar wel grappig).

29 likes

Hahaha die kruispunt tussen verschillende wegen alsof het over wel/geen biertje gaat. Ga stuk :joy:

5 likes

je zou die innerlijke dialogen hier eens moeten horen joh :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Waterweg? Gaan we dan naar Sexbierum of Wijngaarden?

2 likes

@anon50301661 wil graag een huisje voor logees en @anon42392789 wil weten of ze die dan gaat slachten. Bergamot denkt van wel :joy:

5 likes

Ik snap best dat @anon50301661 wil weten wat voor vlees ze in de kuip hebt, maar ik zou ik niet op visite komen als ze mij aan mootjes zou hakken.

2 likes

Als ik een nieuwe vriescombinatie zie in het ‘Show je laatste aankopen’-topic dan weet ik wel hoe laat het is.

3 likes

@Soy.peor @Nefertiti
Ja ipv die drie haartjes moeten paaseieren/knotwilgen helemaal kaal.

Snap de populariteit van kinderen ook niet

51 likes

Het maakt @Nova niet uit dat de jurk wat groot valt, want die gaat ze toch als soepkom gebruiken.

@midheavenmoon

34 likes