Waterweg? Gaan we dan naar Sexbierum of Wijngaarden?
@anon50301661 wil graag een huisje voor logees en @anon42392789 wil weten of ze die dan gaat slachten. Bergamot denkt van wel
Ik snap best dat @anon50301661 wil weten wat voor vlees ze in de kuip hebt, maar ik zou ik niet op visite komen als ze mij aan mootjes zou hakken.
Als ik een nieuwe vriescombinatie zie in het ‘Show je laatste aankopen’-topic dan weet ik wel hoe laat het is.
@Soy.peor @Nefertiti
Ja ipv die drie haartjes moeten paaseieren/knotwilgen helemaal kaal.
Snap de populariteit van kinderen ook niet
Het maakt @Nova niet uit dat de jurk wat groot valt, want die gaat ze toch als soepkom gebruiken.
Review van het nieuwe model satisfyer, vooral benieuwd hoe erg het je uitput @Stateofmind @Merrow
@anon42392789 zat te wachten tijdens de meeting, maar @Alchemy kwam godver niet opdraven want die zat naar rolschaatsfilmpjes van Lotte te loeren.
Niet precies onder elkaar maar ik vond het wel grappig. @mikselke is onder de indruk dat @Xiomara zelf deze fancy kaasplank heeft gemaakt en @Demelza wil graag het recept.
Dit is wel de gemiddelde minion-reactie onder de posts van Cynthia
Niet precies onder elkaar, maar wel allebei als antwoord naar @Spaarlamp: @Leverworst weet niet zeker of de oom van @anon41596379 al een doodskist heeft uitgezocht dus vraagt ze of haar vriend z’n waterpas meeneemt
Yesss I Made it!!! (Niet expres gedaan trouwens haha)
Heftige sentimenten over met zonder jas naar buiten gaan