@anon50301661 had een fuckload aan kipsate gemaakt voor de bbq maar twee personen hadden daar niet genoeg aan.
MAAR INEENS HERINNERT ZE ZICH DAT ZE DAT ZELF GEWOON WAS OMDAT ZE GEEN VEGETARIËR MEER WILDE ZIJN EN GROTE STUKKEN DOOD BEEST KLAARMAKEN GEWOON LEUK VINDT
haha @anon50301661 het is net of je ineens weer wist hoe het nou ook alweer zat. Oh ja!
Deal maar ik eet geen vlees
Niet mijn idee van een leuk restaurant of lekkere maaltijd…
Wow ik dacht even hè?! In het boek zie je haar dan wel, die marleneke en in de film nog beter?! Hoezo weet ik dit niet…
Maar toen kwam ik er achter dat het over twee verschillende dingen ging. Laat maar.
@Echo vindt dat de looptijd van het broedseizoen gewoon een basic verkeersregel is die elke automobilist zou moeten kennen. Anders kun je echt niet veilig de weg op @nello
Hahahaha love it
Haha ik vind dit echt een van de grappigste ooit, vooral door die ‘super random hoor’
Haha best wel treffend
Ik ben zo filosofisch
@Twijfelkont s vrienden hebben ook hun voortuin en raam met EK-prullaria versierd maar ze gooien er schijnbaar nog een plasje bovenop omdat je er ook nog kunt discoplassen. Dan valt alles nog wel mee hoor @Clancy . Het kan altijd erger