Echt bizar. Ik lees dus nu ook dat ze geen toestemming hadden. Die man van de supportersclub zegt ook: ja, we hebben ons niet aan de coronaregels gehouden, maaja, mensen willen nu gewoon weer wat he. Wat een domme gast joh.
Dat gedicht van Hamming ook…
Ik vind het een gedrocht maar heb er geen verstand van. Herken wel de Groningse (provinciale) mentaliteit, met je gedeelde liefde tussen vader en zoon(voetbal en vulvas?

Fu Fc

Ahaha love de FC, heb dit seizoen weer een seizoenskaart, maar bij sommige ‘festiviteiten’ en dat gedicht denk ik wel
Deze vind ik wel nice!
Weet iemand nog leuke eettentjes die wat meer vegetarisch op de kaart hebben? Hoeft niet volledig vegetarisch maar vind het wel leuk dat een vriendin van mij eens wat meer keuze heeft uit het menu. Bij voorkeur met een leuk, gezellig terras. Binnenstad zou helemaal fijn zijn.
Ik vind dat De Drie Gezusters een prima vegetarisch menu heeft. O.a. shakshuka, couscoussalade, gnocchi, burger. Prijzen tussen 11-16 euro voor deze gerechten.
Oeh plezant misschien? Ben er alleen geweest toen ze net open waren (jaar terug, en daarna, maatregelen), iets verder uit het centrum, wel wat high cuisine, maar huiskamersfeertje.
En de spieghel is weg! Zo jammer!
Er is inderdaad best wat veranderd de laatste tijd. Forum is af (aanrader, zo’n mooi uitzicht), 80.000 omleidingen in en om de stad, je struikelt over de huurscooters
Ja het Forum is zo mooi! Dat mag je echt niet missen.
Jaa ik was toen op vakantie in dat openingsaeekend, heb nog nooit zo’n fomo gehad. Mijn moeder moest huilen van ontroering
Oh dat snap ik helemaal! Ik had niemand om mee te nemen naar de opening dus ik ben uiteindelijk in mijn eentje gegaan en heb zelfs nog meegedanst in een robotpak bij een van de openingsactiviteiten dat je vanzelf liet bewegen en was zo enthousiast dat ik daarna allemaal mensen in de wachtrij heb aangesproken en heb verteld dat het het wachten echt meer dan waard was .
El Maida vind ik heel chill
Koetshuys
Laatst een heel lekker vega verrassingsmenu gegeten daar. Beetje huisgemaakte limoncello erbij
Nou wat dat betreft niets veranderd. Ik was met eurosonic bij vindicat die toen net, 2 jaar? Een nieuw pand hadden. Echt zo ranzig als je gewend bent.
Denk dat Florentin ook heel leuk is trouwens! Relatief nieuw, zit in de oude gasfabriek en kan makkelijk Vega of vegan. Echt een aanrader! Goed terras ook!
De kleine Heerlijkheid! Vond ik echt een ontdekking en heerlijk.
En bij mooi weer Zondag in het Noorderplantsoen.
Ja die vind ik ook leuk! Ohh ik ben eindelijk bij de haan geweest! Stond al lang op mijn lijstje, zo leuk en lekker.
Joe, tip voor de stadjers met een benedenwoning! Je kunt bij de gemeente een geveltuin aanvragen, helemaal op hun kosten, een strookje van max 45cm. Enige voorwaarde is dat de stoep breed genoeg moet zijn. Super leuk initiatief, ik ga er ook een aanvragen!
https://gemeente.groningen.nl/geveltuin-aanvragen-of-boomtuin-adopteren
Weet iemand of er in groningen een sushi restaurant is die via de eigen website ook bezorgd buiten groningen? Ik weet dat doozo in Leeuwarden dat namelijk wel doet naar Franeker enz. Ik hoop toch echt vurig dat er in groningen ook zoiets zit.
Of uberhaubt iets in groningen dat ook buiten groningen bezorgd (behalve sparerib express)
Jaa ik zie eigenlijk alleen tynaarloo verder alleen in groningen?
Ja en postcodes 9723 en 9746, allemaal wel gemeente Groningen maar voor veel bezorgdiensten te ver. Maar je zoekt dus echt verder uit de stad