Ik ga een nachtje naar Groningen met de auto, weet iemand een goede tip voor parkeren? We verblijven in The Student Hotel. Las dat er eentje vlakbij is, maar misschien nog een goedkopere tip?
Wij wonen in de binnenstad en hebben iedere week parkeeruren voor bezoekers en die maken we nooit op. Als je me even in een pb laat weten wanneer je gaat dan kan ik je ook wel aanmelden hoor
Wow, wat onwijs lief! Ik DM je van de week even
Ik ga van de week eten met m’n ouders, ga zelf wel vaker eten in de stad alleen ben op zoek naar iets nieuws of zo.
Ze houden niet van té harde muziek in hele drukke restaurants. Aangezien m’m vader ook wat ouder is en het snel te veel is. Ik ben zelf vegetariër maar zij eten wel vlees.
Hebben jullie nog leuke tips? Ik kan zelf niet echt iets bedenken en vind het wel leuk om naar iets leuks, nieuws te gaan.
Het wordt best lekker weer, dus eventueel zou een mooi terras ook wel kunnen.
Houdt van eten!
Wil je echt binnenstad? Of mag het ook buiten de stad?
Mag ook prima buiten de stad!
Bistro Basta, de Kleine Heerlijkheid, Brasserie Groen
In de tuin van Pronk? Is top zitten en ook fijne vega opties toen ik er voor laatst was
Hebben jullie tips voor leuke (kleding) winkels / kleine boetiekjes naast alle bekende ketens? Ben mijn weekendjeweg over 2 weken goed aan het voorbereiden
Als je van vintage houdt dan zitten er in de steenstilstraat 2 hele leuke vintage kleding winkels!
Bien vind ik erg leuk!
Zwanenstraat zitten leuke winkels. En koko is ook wel leuk! In die straat zitten nog wel meer leuke winkels.
Zwanestraat inderdaad, en folkingestraat is ook heel leuk. Zitten volgens mij muv my jewellery geen ketens. Zelf slaag ik altijd goed bij de fifty six in de oosterstraat, maar die hebben ook filialen in Friesland!
Als.je via de oosterstaat door de zwanestraat naar de folkinge loopt kun je stoppen in de oude kijk in 't jat straat, daar zitten veel kleine koffie en lunchzaakjes
waar houd je van/wat is je smaak?
Volgende week!
Top, het eindigt volgende week zondag! Nee is oprecht een aanrader, zo gezellig altijd. Het is dit jaar uiteraard wel in en afgeslankte versie, met een maximum aantal bezoekers
Ik werk op noorderzon, wie weet kom ik wat van jullie tegen
Ah wat leuk! Heb ik zelf ook een paar jaar gedaan. Wat ben je aan het doen?