Het grote gratis topic

Hier kunnen we dingen delen die je gratis kunt bestellen, of waar je gratis op je verjaardag dingen kunt halen ofzo :biggrin: ook cashback acties kunnen hier gepost worden

Heeft iemand ervaring met de website gratis-proefmonsters?
Daar kun je nu dus blijkbaar een gratis zak M&M’s halen maar ik ben nog een beetje achterdochtig :thinking:

5 likes

Gratiz.nl

Ik mag hopen dat het nu algemeen bekend is dat je als Hema klantenkaarthouderr een gratis tompouce kan afhalen in de winkel als je jarig bent.

6 likes

Proefmonsters.nl

Bij La Place krijg je ook een gratis taartje naar keuze als je jarig bent (geweest) met de La Place kaart

Je kunt nu via bic een gratis bic 4 colours pen aanvragen als je een foto opstuurt van je oude/kapotte (bic) pen.

1 like

Kick. Wou dit openen maar topic is er schijnbaar al. Mensen nog goede tips?

Wie kan ik blij maken met het boekenweekgeschenk en heel de dag gratis reizen met de trein op zondag 31 maart? Dat kan op vertoon van het boek.

1 like

Jaaa :D!

1 like

Iemand nog een rijstkoker? Hij werkt nog goed, maar hij staat bij mij in de weg en gebruik hem nooit meer. Ophalen kan in Rotterdam

Kan ik iemand blij maken met een witte combi magnetron/oven/ grill van whirlpool?
Veel opties zitten erop. Hij is oud maar doet het goed.

Ophalen Rotterdam

Is dit topic niet eigenlijk hetzelfde als het weggeeftopic? @moderators

Dat topic zocht ik dank je wel

1 like

Heyy ik dacht laat ik dit topic even uppen aangezien alles zo duur is.
Ik heb vandaag een gratis 50 ml blikje olijf olie ontvangen en was strips om 2x mee te wassen. Ook heb ik een aantal gratis proef pakketen voor mn katten.

Ik heb nu even geen linkjes maar mocht je die willen dan kan ik ze vanavond nog even posten.

1 like

Ja, graag de linkjes voor katten!

Bij welkoop kan je een puppy of kitten pakket ophalen met deze link.

Purina denta dingentjes

Royal canin kitten pakket

https://www.nestlepromoties.nl/promotie/proplankittenpakket/index.html
Purina kitten pakket

Wiskas kitten pakket

Felix snoepjes

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0pzxRrX12Z7gqxe2Uw852LyquMvnmLde6fJA49tGoW35eH2eb1f32UyTm9TjyRsehl&id=576297729051901

Nog meer felix snoepjes

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mSsm2rv9HeY8TRR73dznb8RKW1SSAgYnSrUBqVR3SCHUQeEEPe1ZMcQXgysAbqLql&id=164907653564503

Purina one.

1 like

Ik ben wel benieuwd naar de wasstrips! Heb je daar een linkje van?

Weet even niet meer waar ik dat linkje vandaan had. Maar het is van Liv liv. Misschien kun je t via hun site vinden. Je moet volgens mij wel ieta van 50 cent of 1 euro verzend kosten betalen. Maar je kan daarna wel 2x een volle trommel wassen met wasmiddel dat goed is voor t millieu

1 like

Dr zij trouwens ook heel veel zaden pakketen i het teken van red de bij. Gamma heeft ook een actie pakket waar je gratis tuin handschoenen krijgt en kans maakt op een regen ton.

Anyhow hier wat linkjes waar je zelf gratis dingsn kan bekijken en aanvragen. Ook een aantal cashback opties

1 like

Ik heb voor 2 personen 2 weken gratis Basic Fit, mocht iemand interesse hebben, graag een PB.