heujjj thats what we like to hear
Doe je wel gewoon een zwangerschapstest als je twijfelt? Niet dat ik straks een geboortekaartje van je krijg en ineens moet oppassen enzo.
Hahah ja ga ik komende week doen
Zit hier toevallig ook een apotheker?
Ik ben overgegaan naar tampons/maandverband van Sanature. Echt stukken minder last. Yoni heeft ook geen bleekmiddelen in tampons volgens mij.
@ezw ik gebruik ook al jaren Yoni en heb sindsdien nooit meer last van jeuk en schimmelinfecties, ik zweer echt bij Yoni. Bij mij kwam het door het plastic laagje van OB, ik kreeg daar giga jeuk van. Yoni gaat wel iets stroever maar als je dat weet is het geen probleem.
Hahaha sorry Ik kreeg altijd een recept van de huisarts, voor mij wel voordelig want ben begin van het jaar al door m’n eigen risico heen.
Voor zover ik weet is er nog geen merkloze variant van de canesten eitjes helaas.
Geen idee of dit de juiste plek is. Maar ontving zojuist een rekening van de tandarts van 60 euro voor het letterlijk vervangen van 1 lijmbolletje van mijn spalkje, was nog geen 5 minuten werk.
Iemand enig idee waar ik de prijzen kan vinden die een tandarts mag vragen? Geloof niet dat dit reëel is…
Dat zou op de site van de tandarts zelf moeten staan. Volgens mij zijn dat gewoon vastgestelde prijzen en zijn die bij elke tandarts gelijk?
Ja heb ik ook eens gehad, was ook ongeveer dat bedrag… Belachelijk duur en valt ook niet onder alle “normale” handelingen die binnen je premie vallen… Als je orthodontie in je pakket hebt zitten kan je het wel daar laten doen en dan wordt het wel vergoed. Beetje krom, maar ja
Niet zwanger. Geen geboortekaartje of oppasduties for you!
Balen maar goed om te weten, had al even de tandartscodes doorgelopen maar vond sowieso al niks passends voor deze behandeling.
Nouja gewoon maar de rekening betalen en hopen dat er niet weet iets afbreekt
Je kunt dit even navragen bij de Nederlandse Zorgautoriteit.
Waarschijnlijk klop het wel, maar zo niet, dan gaan zij er over.
Oh heel erg bedankt voor je berichtjes met uitleg. M’n huisarts heeft het ooit ook al wel eens uitgelegd, van dat slijmvlies opbouwen, maar dan vergeet ik het en ga ik me toch weer zorgen maken (en durf ik het niet nog eens te vragen)
Dankjewel
Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb al een aantal jaren een dof plekje op mijn huid ol mijn rug. Als je eroverheen wrijft voelt het op een paar centimeter een soort van gevoelloos. Ben er ooit mee bij de huisarts geweest maar die zag er niks ergs in maar had ook geen verklaring. Je voelt op dat plekje ook niks van bultjes en niks roods.
Maar nu sinds een paar dagen prikt het daar af en toe, of een soort vab tinteling. Ik zal nog eens naar de huisarts gaan maar wellicht weet iemand dit hier?
Weet iemand hoe lang het duurt na het stoppen van de pil (Yasmin in mijn geval) totdat je geen verhoogd risico meer hebt op trombose?
Volgens mijn gynaecoloog is “de pil” binnen de twee dagen weg uit je lichaam, dus zou zeggen dan. Let wel op met zwanger worden, want risico op trombose is dan veel hoger dan wanneer je de pil neemt.
Dankjewel!