Ze ligt er nu voor misselijkheid en overgeven, zou goed kunnen
Ja ik denk dat ze een infuusje krijgt tot ze zelf weer genoeg vocht binnen kan houden.
Wat vervelend dat ze nu in het ziekenhuis ligt! Het gesprek laatst was redelijk positief toch? Heeft het daar wel iets mee te maken?
Nou dat weten we nog niet… ze wordt wel getest op corona maar dit zijn wel rare klachten want ze is niet verkouden, alleen misselijk en spugen…
Ik hoop dat de uitslag er snel is! Ze is in ieder geval in goede handen… sterkte!
Er schijnt ook een best heftig buikvirus te heersen. Mijn vader is afgelopen week ook kort in het ziekenhuis geweest omdat hij heel plotseling enorm duizelig en misselijk werd en heeft tot gisteren op een matras in de woonkamer gelegen omdat hij niet eens op kon staan om naar het toilet te gaan. Hij heeft ook aleen maar overgegeven een paar dagen en kon letterlijk niks binnen houden. Ik kan me voorstellen dat als jouw moeder wat kwetsbaarder is, ze haar voor de zekerheid een infuus geven.
Oh wow dat zou het ook kunnen zijn! Dankje voor je reactie!
Een neefje van ons (7 a 8 maanden oud) wordt niet gevaccineerd door zijn ouders. Nu verwacht ik in februari een baby en ik vroeg mij af of het gevaarlijk is om hem bij onze pasgeboren baby te laten? Gezien hij misschien drager is van een ziekte waar hij niet tegen ingeënt is en onze baby dan nog te jong is om in te enten? Maak ik mij nu teveel zorgen om hier over na te denken/ben ik te voorzichtig?
@turbs wil je de tag verwijderen? Afspraak is dat niemand met een medische achtergrond getagd wordt.
Excuus!
Hij woont dus idd in de biblebelt, heb het idee dat de moeder ook door die omgeving een beetje gehersenspoeld is maar dat terzijde…
Ik heb zelf de 22weken prik gehaald gelukkig. Lastig dit zeg, ga je antwoord later vanavond even bespreken met m’n vriend. Bedankt dat je wilde reageren! Had jou in eerste instantie ook getagd in het bericht, maar was even vergeten dat dat niet de bedoeling was.
Is het geen Ringworm?
Het lijkt wel een beetje op ringworm. Je zou van die antischimmel creme kunnen halen bij de drogist of apotheek. Je zou je huisarts ook kunnen bellen en vragen of je foto’s mag mailen? Kost de huisarts misschien minder tijd dan wanneer je langs gaat.
Onze huisarts is juist rustiger nu met corona. Omdat veel mensen dit soort dingen uitstellen.
Kan je geen e-consult doen? Heb ik laatst ook gedaan met gekke plekken op mn armen en benen. Gewoon een foto geüpload. Hij beoordeelde ze gewoon in eigen tempo en schreef meteen een receptje uit.
Ik kan er op de foto niet echt een moedervlek uit halen
Zou het de komende dagen in de gaten houden of het veranderd van grootte, kleur, jeuk etc en dan maandag kijken of het nodig is om de huisarts te bellen. Mogelijk kan je een foto mailen, dat is tegenwoordig ook een fijne oplossing!
Bij mijn huisarts is het juist heel rustig nu, ik kan tegenwoordig vaak meteen of minstens dezelfde dag terecht, dus dat zou ik je niet laten tegenhouden.
Misschien is het bij anderen wel druk hoor, maar dat hoor je dan wel van de assistente.
Ik heb sinds een dag of 2-3 een gevoelige plek aan de linkerkant van m’n linkerborst. Het lijkt een klein beetje verdikt, maar het is niet zo dat ik echt een harde knobbel voel (maar lastig te beoordelen met alle klieren die er zitten enzo). Vind pijn op dat soort plekken altijd wel een beetje spannend… Iemand een idee waar dit door zou kunnen komen? Ik lees op internet veel dat dit soms voorkomt bij PMS, maar daar heb ik normaal geen last van.
Ik zou dit soort dingen echt altijd even laten checken bij de huisarts, beter een keer teveel dan een keer te weinig…
Ik heb half oktober (10,5 week geleden) een moedervlekje weg laten halen. Ik heb af en toe nog steeds last van pijnlijke steken in het litteken. Het is ook een beetje rood maar volgens mij heelt het verder wel goed. Is het normaal dat het zo lang nog pijn doet en kan ik er iets tegen doen? Of is het een kwestie van afwachten?
Als je ook merkt dat het verkleefd is kan je evt kijken voor littekentherapie bij een huid en oedeem therapeut. Of hem zelf een paar minuten per dag zelf een beetje masseren zodat hij los komt.
Denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Ben er niet helemaal gerust op en de pijn wordt ook nog niet minder.