Hoi hoi, een wat minder gezellige topic maar ik ben zo benieuwd of iemand mijn verhaal herkend en wie weet goede tips heeft…
Sinds mijn bevalling, afgelopen november, heb ik ontzettend veel last van misselijkheid. Deze is in de ochtenden het ergste en loopt met momenten ook uit op braken. Door de misselijkheid kan ik bijna niet eten waardoor het alleen maar verergert. Ik voel me op die dagen zo zwak en ziek dat ik dan niet kan werken. Maar wat ik het aller ergste vind is dat ik bijna niet voor mijn kindje kan zorgen. Het belemmerd me zo erg en het maakt me zo verdrietig. Het komt en gaat en ik kan er de vinger niet opleggen. Inmiddels al heel wat HA bezoekjes achter de rug en een maagonderzoek gehad, verschillende keren bloed laten prikken en medicijnen tegen de misselijkheid gekregen. Er zijn geen uitslagen uitgekomen die een duidelijke verklaring kunnen geven. Ook ben ik al naar een homeopaat en een shiatsu geneeskundige geweest maar ik heb het idee dat dat maar voor korte duur werkt. Ondanks ik daar absoluut vertrouwen in heb. Ik heb me ook al afgevraagd of dit te maken kan hebben met minder slaap? Maar dit lijkt me wel een hele heftige reactie.
Nouja al met al is het erg vervelend en wil ik er zoo graag vanaf. Is er iemand die dit herkent en mogelijk een goede tip heeft? Zo welkom!