ja dit is nu wel echt een heel fijne arts, ik ben vandaag nog terug gegaan omdat ik deze keer echt super veel pijn heb dus me er niet goed bij voelde en ze heeft er geen probleem van gemaakt en een strip tramadol meegegeven tegen de pijn en een nieuwe druppel omdat het wel goed geneest maar ze zag dat het wel ergg droog blijft (ik had ik van 20u30 tot 12u geslapen/liggen doezelen omwille van de pijn).
In de realiteit is dit nu eigenlijk de tweede keer dat ze het weggeschraapt hebben, de eerste keer was toen ik nog met mijn herpes infectie zat in combinatie met erosies, toen kwam het extreem makkelijk los zi de oogarts. In principe geeft dat een goede basis voor een nieuwe teruggroei dat vaak nog tijd nodig heeft om perfect glad te worden waar ik niet aan toe kom door de gladheid. Na de eerste keer ben ik nog eens terug geweest bij eentje van wacht die zag dat er wat flapjes los zaten die ze terug kon leggen. En nu opnieuw allemaal wondjes die ze heeft weggeschraapt. De oogarts due ik nu dit weekend heb gezien gaf elf wel al aan dat ze me zou doorverwijzen voor een laserbehandeling als ik haar patient was en ze heeft dat ook in haar verslag gezet naar mijn huidige arts om te bespreken.
Wat me wel opvalt is dat als ik op nederlandse sites kijk ze als eerte behandeling inderdaad over een oogverband spreken maaar hier in BE eigenlijk niet.
Ik heb het met haar ook over de zalf gehad en ze zei dat ik het helpt om te zorgen dat de zalf goed warm is door de tube te verwarmen in mijn handen voor het in doen en na na het indoen je ooglid als het ware even omhoog te trekken. Ze heeft het ook voorgedaan dus dat ga ik ook proberen als het wat beter gaat met het oog maar ga het verband dat jij beschrijft ook wel aanhalen.
@Whoopdidoo ik heb toevallig vandaag tramadol gekregen van een oogarts en ze beshreef hetzelfde als dat jij hebt bij haarzelf om aan te geven dat ik voorzichtig moest zijn met het inpakken dus ik vermoed dat dit iets blijvend is als je pech hebt let de effecten (ik voel er zelf eigenlijk niet veel van buiten de pijnstilling zelf). Ik zou wel opletten met gewenning als je het veel paktā¦