Ik was een jurk aan het passen en zag opeens twee hele dikke spataderen in mijn knieholtes. Ze doen geen zeer, ik voel alleen een beetje druk. Maar is het gevaarlijk? Kunnen ze veel groter worden? Ze zijn echt heel dik, wel.
Ik heb hier vroeger ook injecties voor gekregen omdat tabletten soms niet voldoende zijn (is me verteld). Toen merkte ik wel verschil ook in mijn energielevel!
Beetje tmi maar ik zit al een week ofzo verstopt . Maar ik poep wel maar niet alles komt eruit. Ik dacht het zal wel loslopen maar het duurt nu wel een beetje lang en ik ben sinds gisteren ook een beetje misselijk en heb een vol gevoel continu dus ook weinig eetlust.
Weet niet zo goed wat ik moet. Dacht wel aan een klysma maar vind dat toch een wel eng… ervaringen mee?
Kan je er misschien een foto van maken? Misschien herkent iemand het dan?
Ah begrijpelijk! Ik weet natuurlijk niet wat het is, maar ik ben afgelopen zomer ook met (wat bleek) een muggenbult naar de huisarts geweest omdat die er al weken zat. Dus ik zou mij er niet veel zorgen om maken (ook omdat het geen zeer doet), maar als het jou ongerust maak kan een afspraak maken nooit kwaad denk ik.
Ik was geprikt/gebeten door zo’n beest dat eruit ziet als een vlieg. Was half juli en je ziet nog steeds een grote rode kring maar verder geen last van. Dus mss jij ook door zo’n beest! (paardenvlieg ofzo?)
Ik heb een vraag wat betreft seks dus weet niet of het handiger is om hier te doen of in dat topic maar weet dat niet iedereen het fijn vind om over dat onderwerp te lezen dus zet het wel even in een spoiler
Samenvatting
Ik heb nu ongeveer twee jaar een relatie en sinds 'n jaar kan ik eigenlijk in geen enkel ander standje dan missionaris omdat ik anders teveel pijn krijg. Het zit altijd linksonder, dieper gelegen in mijn buik. Eerst was het vooral gewoon eventjes vervelend dat andere standjes opeens niet meer konden maar tegenwoordig is het voor ons beide echt best wel zwaar frustrerend en ben ik regelmatig emotioneel van dat het niet lukt + dat het gewoon echt veel pijn doet (want af en toe proberen we wel iets anders).
Mijn vriend is gemiddeld geschapen en ik ben nat genoeg (hebben het ook met glijmiddel geprobeerd maar dat zorgt niet voor een verbetering).
Nu ben ik een tijdje terug bij de gynaecoloog geweest voor een echo en daar kwam niks uit, behalve dat mijn linkereierstok wat vergroot was maar dat was schijnbaar normaal. Dus zit een beetje met de handen in het haar want ik wil vooral dat de pijn gewoon uitblijft maar ook dat ik gewoon in meer dan alleen de basicvariant seks kan hebben).
Iemand die dit herkent, ideeën heeft, wat dan ook?
Even huisartsenpost bellen? Ook al is het maar voor advies, misschien kunnen zij je een beetje kalmeren
Misschien verstandig om ook een mornig after pil te nemen?
Dus moet die er nu uitgehaald worden?
Ah jeetje. Huh maar hoe komt zoiets? Vet balen
Ik heb inmiddels een paar maanden een plek onder mijn linkersleutelbeen die voelt alsof er een blauwe plek zit. Niets aan de hand als ik er niet aan kom maar mega gevoelig als dat per ongeluk wel gebeurt. Verder voel (zover dat lukt) ik ook niets geks als in een bobbel ofzo, maar kan het ook niet echt vergelijken met rechts want daar zit een lipoom van een paar cm😅(ja gezellige boel bij mijn sleutelbeenderen). Is dit iets om te laten checken of meer een kwestie van het doet alleen zeer als ik er aan zit dus gewoon niet aan zitten?
Jouw verhaal is precies waarom ik niet aan een spiraaltje durf te beginnen
Ik heb al een paar weken last van een soort olieachtige urine, gewoon een heel dun laagje ligt er dan op. Ik lees op internet over ketonen, maar ik las ook iets over supplementen die een laagje op je urine kunnen veroorzaken. Ik slik nml sinds een paar weken b12 & vitamine D bij.
Het maakt trouwens niet uit hoeveel ik drink. Het is ook zo als het niet heel geconcentreerd is. Is het verstandig om dit zsm even te laten checken bij de huisarts of zal ik eerst even een tijdje stoppen met die vitamines? Ohja misschien handig om te vermelden dat ik verder geen klachten heb.
Ik had nog geen antwoord gehad op mn vraag, dus ik post hem weer, haha. Ik heb al een week deze uitslag, helemaal rond mn pols. Weet iemand wat dit is?
Heb je een horloge of armband oid gedragen?
Ik denk gewoon eczeem. Zo ziet mijn pols, hand er ook weleens uit als ik weer eens last heb. Over de jeuk maar te zwijgen…
Hahahahahahha snikkel
Stuk