Ik ben bevrijd! pffff, het hurken onder de douche deed het het. Nu is mijn hele punani beurs. Bedankt voor de tips! Jullie zijn geweldig
Ik had dit de eerste keer ook dat beurse gevoel. Fijn dat die eruit is.
ik krijg net een melding in de PostNL app dat hij morgen bij een afhaalpunt ligt en ik 16,07 euro bij moet betalen (invoer neem ik aan). Had ik helemaal niet aan gedacht, best veel. Nouja niks aan te doen!
Hoi iedereen! Nieuw hier op FF maar op EGF schreef ik ook mee in dit topic. Ik kijk er naar uit om ook hier mensen zo goed te kunnen te helpen met vragen of andere dingen omtrent het cuppen
Ik heb 2 dagen geoefend en ging opzich goed vandaag ben ik voor t eerst ongesteld en vanochtend in gedaan. Toen ik om half 6 thuis kwam hoorde ik een soort gepruttel down under en zag dat er bloed gelekt was?? De cup zat er gewoon goed in heb nog gevoelt of ie echt nergens in geklapt zat⦠de cup zat half vol na 9 uur (echt apart om te op deze manier zien i0v in een tampon haha)
Hoe kan t nou dat het toch gelekt is?? Gelukkig had ik voor de zekerheid nog een maand verbandje inā¦
Oke⦠net ging ik plassen en zat er weer bloed op mn wc papiertje wat doe ik verkeerd
Denk dat ie dan toch niet goed vacuüm zat! De keren dat ik dat heb gehad zat ie niet goed. Hij leek dan wel goed uitgeklapt te zijn, maar zat toch niet helemaal goed vacuüm. Meestal doe ik hem dan even opnieuw in. Als je er zachtjes aan trekt voel je of ie vacuüm zit. Is het daarna wel goed gegaan?
Ik gebruik sinds gisteravond de organicup en 't bevalt tot nu toe echt super goed, en heb ook veel aan dit topic gehad qua tips en oa de tests die hier werden gepost om de goede uit te kiezen echt een heel fijn topic.
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is daarna niet meer gebeurf e ik heb er inderdaad na t indoen zachtjes aan getrokken zodat ie wat zakte en misschien daardoor wat beter zat.
Ik heb wel soort van last van dat steeltje. Het schuurt een beetje waardoor het down under een beetje schraal isā¦
Ik heb mijn cup 24 uur in gehad. Hij zit dan niet vol. Maar toen ik het ging verschonen kwam er toch een putlucht uit. Zelfs na het spoelen rook de cup nog vies. Meer mensen hier last van?
Kan je gewoon afknippen! Een paar posts hierboven is daar een linkje over gedeeld ik heb mijne ook afgeknipt.
Spoel je wel met koud water?
Ja. Gebruik al een jaar de cup en nooit gehad. Misschien komt het door dat ik ām 24 uur liet zitten? Las hier dat andere dat doen en wilde het ook proberen. Heb ook een spiraal dus dat zou het ook kunnen zijn.
Ik doe het af en toe, dat Ik hem 24u laat zitten, en dan gaat de cup bij mij ook ruiken. Als ik hem uitkook is het wel weer okƩ.
Oke ga dat proberen!! Ik heb serieus pijn down under miss ook door t eruit halen?? Dat die rand er langs schuurtā¦
Nou ik ben weer ongesteld dus poging 45989385. Het is gelukt hem pijnloos in te brengen met de push down fold dus dat is top, alleen is ie niet uitgeklapt volgens mij. Dus hou hem nu even in en hoop dat ie dan vanzelf uitklapt, anders durf ik er niet mee te slapen denk ikā¦
Ik heb zelf gemerkt dat wanneer ik de double 7 fold gebruik, de cup vrijwel direct goed uitgeklapt zit. Bij andere manieren van vouwen moet ik altijd nog duwen of draaien.
Thanks voor de tip! Ik kreeg hem makkelijk naar binnen, alleen hij klapte te snel uit, waardoor ie alsnog niet goed zat⦠Hoe doe jij dat?
Ben blij dat het inbrengen nu pijnloos lukt alleen ik zie echt niet hoe dat ding ooit goed moet gaan zitten :ā) Misschien dat ik binnenkort toch een kleinere maat ga bestellen.
Zat ie niet vacuüm? Ik doe de mijne ook niet diep erin. Dus het steeltje (als je die eraan laat) zou uitsteken. Maar ik heb voel de cup niet zitten en heb er geen last van.
Nee hij zat niet vacuüm! Er kwam allemaal bloed langs. Misschien probeer ik het straks nog een keer en anders morgen.