Het grote thee topic

Oh, die lijkt me ook heerlijk! Sowieso hebben ze veel met verveine in Frankrijk, zo lekker!

2 likes

Hele late vraag over deze doos, maar ik wil mijn theezakjes wat beter organiseren. Die grotere Clipper-zakjes en sommige Pickwick-zakjes passen niet goed in mijn huidige theedoos.
Doe je de Clipper-zakjes er staand in of liggend?

1 like

Staand!

2 likes

Super, dank je wel! Kan het deksel er dan nog goed op?

ja gaat gewoon dicht!

2 likes

Ik zoek een theedoos met vakjes waar Clipper thee in past. In een oud topic vond ik alleen de doos van Clipper zelf, maar die vind ik lelijk.
Nu dacht ik dat dit al eerder gevraagd was en toen de bamboe doos van dille en kamille is getipt, ik kan dat alleen niet terugvinden. Weet iemand of het klopt dat daar Clipper zakjes inpassen?
@Flamoes, ik heb jouw naam in mijn hoofd hierbij, maar weet niet of jij dit eens gepost hebt of dat het een error in mijn hoofd is.

Edit: geen @Flamoes dus :sweat_smile:

Thanks, @Lula, hier kwam de zoekfunctie niet op uit.

1 like

Jaa iemands vriend was erheen gegaan met een clipper theezakje toch, haha. Toen heb ik m daarna ook gekocht.

2 likes

Jaa, dat was de mijne haha! Vind het echt een fijne doos.

Over thee gesproken, ik was benieuwd naar een van de nieuwe smaken, maar volgens mij zit er totaal een andere smaak in?

2 likes

Oh huh ja dit lijkt meer kamille thee ofzo?

1 like

Maar er staat wel dat het om de inhoud gaat. Is het niet gewoon een grapje? Iig openmaken!

1 like

Heb je een update? Ben echt benieuwd of dit echt een andere smaak is - of gewoon een leuk grapje irt de tekst is ofzo :joy:

ik heb deze toevallig gisteren ook gehaald en bij mij zijn de zakjes wel hetzelfde qua kleur enzo als het doosje

2 likes

Ik heb dat volgens mij ook ooit eens gehad en er zat idd wel gewoon de goede smaak in!

1 like

Ja het is de goede smaak! Althans, het was sowieso rooibos. Kaneel kon ik er niet helemaal uithalen, maar ik denk dat het klopt. Had echt verwacht dat het kamille zou zijn ofzo

Waar kan ik een mooie, betaalbare theedoos kopen? Ik heb xenos etc al gecheckt maar het is of met een kitsch tekst of helemaal van glas en dat vertrouw ik niet echt

Dille en kamille heeft mooie van bamboo

2 likes

Wilde er perse een zonder tekst en heb die van mij uiteindelijk bij Kwantum vandaan! Misschien moet je geluk hebben maar daar vind je nog wel een pareltjes.

1 like

Ik heb thee in een thermoskan zodat ik niet met hete thee 2 trappen op moet elke keer. Maar nu word de thee steeds donkerder? Heb een zakje muntthee gedaan en eerste kopje is licht en nu bijna 2 uur later is t derde kopje donker. Welke wetenschappelijke verklaring is er?

Heb je het zakje er wel uitgehaald?

2 likes

Haha ja! Hou niet zo van sterke thee.