Het grote thee topic

Ik heb dat volgens mij ook ooit eens gehad en er zat idd wel gewoon de goede smaak in!

1 like

Ja het is de goede smaak! Althans, het was sowieso rooibos. Kaneel kon ik er niet helemaal uithalen, maar ik denk dat het klopt. Had echt verwacht dat het kamille zou zijn ofzo

Waar kan ik een mooie, betaalbare theedoos kopen? Ik heb xenos etc al gecheckt maar het is of met een kitsch tekst of helemaal van glas en dat vertrouw ik niet echt

Dille en kamille heeft mooie van bamboo

2 likes

Wilde er perse een zonder tekst en heb die van mij uiteindelijk bij Kwantum vandaan! Misschien moet je geluk hebben maar daar vind je nog wel een pareltjes.

1 like

Ik heb thee in een thermoskan zodat ik niet met hete thee 2 trappen op moet elke keer. Maar nu word de thee steeds donkerder? Heb een zakje muntthee gedaan en eerste kopje is licht en nu bijna 2 uur later is t derde kopje donker. Welke wetenschappelijke verklaring is er?

Heb je het zakje er wel uitgehaald?

2 likes

Haha ja! Hou niet zo van sterke thee.

Hebben hier meer mensen vorig jaar besteld bij yourdailyteacup en tot op heden nog steeds niet de volledige bestelling binnen?

Ja, nog niets in huis. Laatst kwam er een mail dat de week erop iedereen een mail zou krijgen over je bestelling, maar ook niet gehad. Echt slecht…

Ik heb dus ook geen mail gekregen.
Nu al twee keer gemaild en twee keer via insta geprobeerd te bereiken.
Ben er een beetje klaar mee.
Ze heeft ook onder alle berichten de comments uitstaan (de nieuwe). Irriteer me echt mateloos

1 like

Dit begon bij mij met die nieuwsbrief van bestel dit en dat voor valentijn. Ehhh volgens mij moet je nog iets inhalen. Ik voel me ook wel een beetje dom, want de problemen bestonden volgens mij al toen ik bestelde. Maarja, altijd goede ervaringen mee gehad. Ik zag inderdaad ook al dat de reacties op instagram uit staan. Echt irritant allemaal.

5 likes

Ja en al die stories op Instagram.
Nee ik normaal ook niet, heb wel vaker besteld en altijd tevreden over de service.
Maar ik zag al dat er iemand naast mij had lopen klagen in een post van haar.
Als ik morgen niks heb gehoord, ga ik verder kijken wat ik juridisch kan.
Vind het echt belachelijk

2 likes

Ik liep gisteren langs de winkel en daar zag ik wel allemaal mensen zitten. Wel echt slecht dat ze via de webshop dan zulke slechte service leveren.

De service daar was altijd heel goed. Ik heb het idee dat een nieuwe winkel openen en dan ook nog op allerlei marktjes en dingen willen staan (waardoor de winkel zonder aankondiging dicht ging en ik voor een dichte deur stond) een beetje teveel van het goede is geweest. Hopelijk trekt ze de boel snel weer recht en gaat ze niet ten onder aan het eigen succes.

Heb jij inmiddels al een reactie?
Ik heb vorige week eindelijk een reactie gekregen, heb er wel een ingebrekestellingsbrief voor moeten versturen. Als alles goed is, heb ik morgen alles uiteindelijk in huis.
Dan is mijn bestelling van 7 oktober nu pas helemaal voldaan.

3 likes

Nee, nog niks… ik wil eigenlijk mijn bestelling gewoon annuleren. Ga wel theetjes halen bij een lokale winkel hier. Volgende week ben ik vrij dus dan ga ik er maar eens achteraan!

1 like

Je kan via de website van het juridisch loket een voorbeeldbrief vinden en aanpassen naar jouw situatie.
Heb ik ook gedaan toen

2 likes

Heb je hem echt per post gestuurd? Ik heb nu per insta en per mail laten weten dat ik mijn bestelling wil annuleren en geld retour wil. Ik vind het echt zo belachelijk dat er niet eens een reactie komt.

Ja, aangetekend en eentje via de normale post. Zo kon ze niet zeggen dat ze niks had gehad.
Ik kreeg een berichtje dat haar mailtjes niet aan zouden komen en vice versa.
Zo wist ik zeker dat ze het had binnen gekregen omdat ze ook echt moest tekenen ervoor
Dure grap, maar had ik er wel voor over

2 likes