Aaah ja ik was al op zoek naar de post waar inderdaad meerdere klachten onder stonden maar kon hem niet meer vinden.
Ze heeft die dus allemaal eronder verwijderd.
Was onder de post van het nieuwe jaar.
Stond nog eentje na mij erop en die is ook weg
Word er ook zooo onredelijk chagrijnig van. Hopelijk komt er nu echt een reactie maar heb er een hard hoofd in. Google reviews ook meerdere slechte reviews, ik vind het maar bijzonder. Nou, to be continued. (Wat een bestelling thee wel niet teweeg brengt)
Haha ja
Hoop dat je snel antwoord hebt.
Hoor het wel van je!
Edit:
Oei, dat is niet best al 8 maanden
Ik kwam ook al via hun eigen insta op deze reviewsite terecht: Your Daily Tea Cup | Reviews en ervaringen Your Daily Tea Cup - feedbackcompany.com
Ook leveranciers die niet blij zijn dus. Stemt niet erg hoopvol. Ik vind mezelf ook wel een beetje dom.
Nee jij bent niet dom!
Hier kan jij niks aandoen. Dit heeft ze echt zelf veroorzaakt.
Voorheen was de service echt prima, nooit geen problemen.
Denk dat ze teveel samenwerkingen heeft gedaan en teveel tegelijk wil doen maar dat niet aan kan.
Zo vreemd al die berichten over yourdailyteacup. Ik herken dit helemaal niet van eerder, jammer. In de winkel lijkt het wel prima. Al zitten er bijna nooit mensen iets te drinken.
Nou na appen, mailen en instagram was ik “toevallig” aan de beurt met mijn bestelling. Één thee was nog niet op voorraad en hiervoor heb ik een andere gekregen. Heb het pakket dus al () binnen, ben blij dat het geregeld is!
of met 1 van deze? Die hug the tea is wel stuk goedkoper
En heb je echt zo’n bamboo whisk er bij nodig?
@oversized ik heb jou wel eens zien posten over matcha, misschien weet jij iets
Ligt er een beetje aan wat je met de matcha wil doen. Wil je hem puur drinken? Dan zou ik voor een goede kwaliteit gaan. Gebruik je hem voor lattes? Dan is die van de Amazing Oriental prima. Ik heb die van 9,95 geprobeerd en die was gewoon goed. En nu heb ik er een van Amazon.
Ik weet niet of je een melkopschuimer hebt? Daar maar ik mijn matcha lattes altijd mee. Heb ook een whisk maar dat duurt iets langer en gebruik ik nu eigenlijk nooit meer door de melkopschuimer.
Dankje! Ik had gezien op tiktok dat iemand die altijd matcha latte’s maakt ook daarvoor de ceremonial grade aanraadt omdat er anders een veij bittere smaak in kan zitten. Met welke van de oriental heb je ervaring?
Nee geen melkopschuimer ook maar volgens mij kun je die dingen los bij de action ofzo goedkoper krijgen dan dat zo’n whisk is, die zie ik echt voor 16/17 eu ofzo.
Heb deze gehad van oriental, was prima.
En heb deze nu van Amazon.
Je kan echt wel heel lang doen met zo een zakje dus qua kosten vind ik het meevallen. Je hebt iets van 2 theelepels nodig per keer. Doe er zelf altijd nog een beetje suikersiroop (bij koude lattes, want korrels lossen niet op) of zoetstof bij (bij warme lattes), dus bitter proef ik denk ik niet zo snel.
Ja die whisk was wel een beetje geldverspilling haha. Dan kookte ik een beetje water en deed die 2 eetlepels matcha en zoetstof erbij, en dan klopte ik het geheel op in een apart bakje. Goot ik daarna over ik een mok met melk. Maar dit kan je dus ook met zo een handopschuimertje doen ipv een whisk.
Met mijn melkopschuimer laat ik hem gewoon draaien met melk (heeft een koude en warme functie) en dan zeef ik er 2 theelepels matcha in terwijl hij draait en daarna zoetmiddel naar keuze. Dan heb je ook een perfecte matcha latte.
En merk je verschil tussen de 2 die je tot dusver geprobeerd hebt?
Minimaal. Heb ze ook van 2 bubble tea winkels gehad die dan 50 gram voor ongeveer 20 euro vroegen. Ik zou persoonlijk niet voor de allergoedkoopste gaan maar zeker ook niet voor de duurste. Een beetje in het midden. Als mijn matcha op zou zijn zou ik die van Amazon kopen, maar dat is meer omdat deze op papier beter zou moeten zijn.
Zelfgemaakte, met welke poeder ook is sowieso lekkerder dan van de Starbucks of standaard bubble tea shop. Bij goede shops zijn ze even lekker als van thuis.
Ik heb zelf geen ervaring met de matcha poeders die jij hebt gepost, ik bestel al jaren mijn matcha bij mata matcha. Zelf gebruik ik goedkopere matcha van de toko of ekoplaza voor om te koken.
En je kan inderdaad zo’n handmatige melkopschuimer gebruiken ipv een bamboo whisk!
Ik heb die van hug the tea ooit gehad en vond die heel lekker! Heb er ooit ook eentje van de toko gehad maar die vond ik heel bitter, maar weet niet meer precies welke dat was.
Dank!
Ik heb nu die hierboven stond aangeraden van amazon maar vind hem echt heeeel mild en subtiel. Ik doe best veel poeder, zeker halve eetlepel, wat warm water, dan frothen en dan over melk heen, maar vind m niet zo sterk… dus als deze op is probeer ik die wel!
De super premium drink ik puur en de premum voor matcha latttes!