Heeft iemand een tip voor een chai latte poeder voor thuis? Ik had gisteren een lekkere chai in een koffietentje, maar die wordt alleen in blikken van 2kg verkocht. Ik houd van goed gekruide chai die niet zo heel zoet is. Ik bedoel dus van dat chai poeder die je door melk heen mengt.
Ik heb een roze busje met chai poeder van de Jumbo, doet me denken aan die van de Bagels & Beans. Ik doe er vaak zelf nog wat meer kaneel bij voor extra kruidigheid.
https://www.jumbo.com/producten/drink-me-chai-spiced-chai-latte-250g-206408STK/
Die gaat op mijn lijstje voor de boodschappen haha dankjewel!
Jaa die van curver!
Edit: hmm ik kan nergens die theedoos meer vinden. Misschien is deze van Mepal ook wel goed Theedoos rechthoekig - Helder | Mepal Van die houten theedozen passen heel vaak niet. Ik ga even de theedoos hier opmeten hoor. Die ik heb is 9,5 cm hoog en de breedte van de doos is ongeveer 21,5 cm. En dan is het een zesvakse. Hier passen de clipper zakjes perfect in.
Ik ken het probleem. Ik leg ze altijd op hun zij in mijn theedoos.
wij hebben deze:
En clipper zakjes passen daar in!
(mijn vriend is oprecht met een clipper theezakje naar de winkel geweest om te passen)
ja ze hebben nog meer formaten zag ik, met minder vakjes! Maar ik vind deze grootte ook wel prettig.
Ik kan dat soort toewijding enorm waarderen.
Iemand nog herfst smaken die je kan aanraden?
Ik heb op mijn lijstje staan:
Pumpkin chai
Klingeling
Winter Orange cake
Allemaal van Yourdailyteacup
Heb daarnaast een thee adventkalender gekocht van Sonnentor bij Erica’s
Lidl heeft momenteel blikjes kerstthee, en ik vind de sinaasappel / kaneel (rechts) heel lekker! Losse thee is het. De kaneel is subtiel maar lekker.
Links wil ik ook nog wel proberen.
Hier passen Clipper zakjes liggen en staand in!
Toevallig heb ik deze ook! Ooit gekocht bij Blokker! Dus wellicht kun je hem daar nog kopen!
Wat is jullie favoriete webshop voor losse thee?
Ze hebben ook een winkel in Haarlem
Ik heb al besteld bij Zininthee, Tea bar en Kusmi tea!
heb deze gekocht bij de sostrene grene, het is eigenlijk een soort vanille thee met een kartonnige nasmaak : /
Van Hilst thee!
Ik heb vorige keer besteld bij theexpress en daar ben ik erg enthousiast over. Super veel keuze, ook veel luxere theesoorten. En je kan kleine testzakjes meebestellen, daar heb ik flink gebruik van gemaakt om lekker uit te proberen en uiteindelijk echt de lekkerste in mijn vaste collectie te stoppen.
Ik ook! Winterglow vind ik ook lekker.