Het grote thee topic

Ik heb vandaag deze gehaald en ik vind hem echt heel lekker. Ook nog een paar andere smaakjes, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Lang leve mijn kerstpakket waar ik voor 25 euro thee uit mocht kiezen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

ooh deze klinkt ook heel lekker.

Ja, ik vind hem ook echt heel lekker! :slight_smile:

Waar kopen jullie goedkope, maar lekkere, losse thee?:blush:

1 like

https://www.theevandemarkt.nl/ Deze webshop is wel fijn. De champagne thee is echt heerlijk.

2 likes

Bedankt!:blush: vind het met de verzendkosten voor het proberen nog wel wat aan de prijzige kant​:sweat_smile:

2 likes

Dit was echt mijn favo thee maar is al jaren niet meer te koop :worried:

3 likes

Ziet er wel goed uit!:blush:

2 likes

Ooh vond deze ook erg lekker! Is nooit meer terug gekomen helaas : (

Kunnen we dit topic het grote theeleut topic noemen?
Ik zag net dat het koffie topic koffie is leven heet :joy:

5 likes

Hoe hebben jullie losse thee opgeborgen op zo’n manier dwt je het snel pakt? Ik heb het nu op een plank in de kast staan maar pak dan vaak dezelfde of toch een theezakje omdat het ā€˜veel’ werk is. Zat denken aan een klein dienblad oid in de kast te zetten, maar misschien hebben jullie nog wel betere ideeĆ«n

1 like

Ik heb een speciale theedoos voor losse thee (wist eerst ook niet dat het bestond) met zes blikjes erin. Eerst had ik overal die zakjes met losse thee maar dat werd natuurlijk een zooitje en nu heb ik gewoon alles bij elkaar. Is ook meteen een stuk minder ā€˜werk’.

2 likes

In de eigen verpakking (zakjes) in een wat grotere Tupperware doos.
Wat ik weleens doe als ik losse thee zet, is alvast wat zakjes vooruit maken. Ik doe de thee meestal in theezakjes die ik dus zelf vul, en als ik toch bezig ben kan ik er net zo goed 4 maken.

1 like

Ik heb het in ikea voorraad potjes. Deze gewoon in een grote la in de keuken met een thee ei ernaast.

1 like

Dit! Zakjes vooruit klaarmaken werkt voor mij altijd het beste. Of zo’n lekkere losse thee kopen dat het het gedoe waard is :slight_smile:

Trouwens, ik houd erg van thee (of kruidenmelange officieel) met hibiscus, dat je thee lekker rood wordt.

Had er eentje van Sostrene grene, maar die hebben ze niet meer. Andere aanraders?

2 likes

Kom je weleens in Duitsland? Daar is heel veel fruitige thee te koop op basis van hisbiscus. Ik hou er juist helemaal niet van, daarom valt het mij op dat het er juist daar zo vaak in thee zit. :sweat_smile:

4 likes

Bij Geels koffie en thee hebben ze ook goede thee met hibiscus, volgens mij de bio gember sinaasappel en de fruit thee, vast nog wel meer maar kan niet goed zoeken op de site.

1 like

Woon helaas niet dichtbij de grens maar onthoud het voor aks ik een keer in Duitsland ben :slight_smile:

1 like

Oh dit klinkt als iets dat ik ook goed kan gebruiken. Ik ga hier even op Googlen. Dank voor de tip!

2 likes

Wat is jullie favoriete supermarkthee? Mag wel een smaakje hebben. En ik weet het niet zo goed :sweat_smile:

1 like