De super premium drink ik puur en de premum voor matcha latttes!
Doen jullie ook suiker in de matcha lattes? Want zag ook dat je mix voor matcha latte is waar dan al heel veel suiker aan is toegevoegd, maar weet niet of dat wat is
Ik doe zelf wel suiker door m’n matcha lattes maar ik doe dat veel liever apart dan dat ik matcha gebruik waar al suiker doorheen zit. Dan kun je tenminste zelf bepalen hoe zoet je hem wil, de enige voorgemengde waar ik ervaring mee heb vond ik bijvoorbeeld veel te zoet
Weet iemand of je in de supermarkt ook witte thee kan vinden? Ik kan het tot nu toe niet vinden…
Dankjewel! Die vond ik ook inderdaad maar kon ik niet meer in de winkel en website vinden
Ah ja al even geleden dat ik deze heb gekocht, maar vond hem toen wel gewoon in de Albert Heijn.
Geen theewinkel in de buurt? Daar koop ik meestal mijn thee en vind je het sowieso. Anders online? Pit&pit bv.
Nee hier is geen theewinkel in de buurt… in verband met bezorgkosten hoopte ik op een supermarkt
De AH heeft ook deze, zag die laatst nog liggen. Zie nu pas dat het een mix van wit en groene thee is, maar ik weet niet of dat heel erg is?
Dankjewel!! Die lijkt mij lekker maar de appies waar ik geweest ben hadden m niet… donderdag nieuwe kans
Dankjewel! ik was benieuwd naar Witte thee , maar als ik dat niet kan vinden ga ik toch deze proberen
Ik lees net dat yourdailyteacup hun winkel in Groningen gaat sluiten.
Ze gaan door in Leeuwarden en in de webshop.
Absoluut. De reviews online zijn ook niet mals van de laatste maanden
Ah vandaar dat mijn review ineens werd geliked!
Zijn hier mensen die wel eens zelf Marokkaanse muntthee maken?
Welke losse thee kun je hiervoor nou het best gebruiken?
Ik hoor wel eens 1 van deze op de foto maar welke is daarvoor het meest geschikt? Of een andere thee?
Ik gebruikte zelf altijd de linker!
Je kunt ze allebei gebruiken.
Welke matcha poeder gebruiken jullie en is een beetje betaalbaar? Ik zie nu dar simon levelt het ook verkoopt (handig want gewoon in de stad) maar is 13 euro normaal?? Ik betaalde vroeger 5 euro ofzo
Ik gebruikte een tijd herfstthee bio van Teabar, maar die is helaas uit het assortiment gegaan. In mijn zoektocht naar een geschikte vervanger heb ik al veel geproefd, maar er is geen één thee precies hetzelfde. En ik denk ook dat ik die hoop moet opgeven.
Maar bij het testen van een nieuwe thee vind ik het dan irritant dat ik meteen aan een grote verpakking vastzit. Nu vond ik een voor mij nieuwe site; Tea4You. En die biedt thee in hele kleine zakjes aan, van 10 gram! Ideaal voor mij want dat betekent max 5 kopjes thee met die hoeveelheid. Als een smaak dan tegenvalt hoef je er niet nog weken mee te doen.
Ik heb voor mezelf wat smaken besteld die me erg lekker leken, en voor een bijna jarige vriendin ook nog wat proefzakjes waarvan ik denk dat zij ze lekker vindt. En dan betaal je afhankelijk van de theesoort circa €1,25 per 10 gram. Dat is prijziger per gram dan een grote verpakking, maar voor mij is dit echt perfect. Als er dan een soort tussen zit die heel erg lekker is, bestel ik die wel in het groot. Als de temperaturen wat gaan zakken ga ik testen. Ze ruiken heel erg lekker en verschillend in ieder geval.