Het grote thee topic

Ik heb de yung ice-T en al een aantal flessen van gedronken. Wel alleen koud dus. Lekker frisse en vrij zachte smaak.

De rosa guarana bio had ik als proefje gekregen, warm en koud gedronken. Koud vond ik m veel lekkerder en frisser al was hij warm ook niet vies.

2 likes

Wat een mooie fles! Is ie speciaal voor icetea

Ja! Is een fles van h ario. In de dop zit een filter dus met schenken blijft alle thee/fruit achter in de fles.

Ik heb van een vriendin het beste thee-ei ooit gekregen! De gaatjes zijn heel klein maar het zijn er heel veel, waardoor de thee goed doorkomt. Hij sluit beter dan ieder ander ei dat ik ooit heb gehad! Hij is van Neavita.

Lellike foto’s:

5 likes

Ohhhh mag ik vragen waar je mok van is? :heart_eyes:

1 like

Maisons du Monde! :slight_smile:

1 like

Omg heel laat op dit feestje maar die Anastasia klinkt hemels. :heart_eyes:

1 like

Bij de markt in mijn stad staat altijd een kraam met losse thee en ook veel kruiden etc los. Wie weet bij jou in de buurt ook?

1 like

Ohh dit topic ga ik volgen! Ik ben een grote fan van Whittard’s (Garden Party Oolong is mijn favoriet) en van Kusmi St Petersburg en Anastasia. Thé du Hammam van Palais des Thés is ook een aanrader voor wie een fruitige groene thee wil

1 like

Het heeft de hele dag geregend hier dus ik ga zo de notendroom tevoorschijn halen voor een lekker potje thee op de bank.

2 likes

Bailey’s??? OMG, die gaat op de boodschappenlijst.
Toen ik laatst bij Søstrene Grene was vond ik wel de Sleepytime Honey dus die heb ik ingeslagen. :heart:

1 like

Weet je toevallig wat de ingrediënten zijn van die Bailey’s thee? Dan kan ik de smaak misschien inschatten :blush:

Oeh daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Drink momenteel deze thee redelijk vaak! Is echt een fijne groene thee, heeft een redelijk frisse en zachte smaak, ook een fijne nasmaak.

2 likes

Ik drink heel graag van Simon Levelt Earl White en Rooibos Spicy Chai.

1 like

In volgorde van hoe gelukkiger ik ervan word:

1. Jasmijn
  2. Groen
  3. Citrus

Ik heb laatst hele lekkere elderflower thee gekocht bij de sostrene grene! Geloof dat het in een roze verpakking zit, was iets van 2,50.

1 like

Weet iemand of je de Chai losse thee van de starbucks ergens kan kopen?

Tijd om weer wat verschillende thee-smaakjes van Tea Bar uit te proberen. Ik heb besteld:

Champagne Cassis (witte en groene thee)
Herfstthee Bio
Orange Nightfall
Sensei Sencha

Ben heel benieuwd. :blush:

Edit: Realiseer me nu ineens dat ik bij mijn laatste bezoek aan Søstrene Grene vergeten ben om naar de Bailey’s thee te kijken. :cry:

2 likes

Orange Nightfall is heerlijk. Voor citrus-fans zeker een aanrader.
De andere theeën moet ik nog proberen, maar ze ruiken goed.
Ik heb er een proefzakje Healthy Hustler bij gekregen. Normaal zou ik die niet kopen, aangezien het maté is, maar het ruikt superlekker dus ik ben blij dat ik dit proefzakje heb gekregen.

2 likes