Het grote thee topic

Vind ik echt heel lekker en fris!

1 like

De groene zoete amandelthee is ook echt heel lekker! Dat is meer een thee die je door kan drinken dan de andere die ik gekocht heb.
Ik moet alleen nog California Dreaming en de Japanse Kers proberen. Ben erg blij met mijn bestelling.

Oh ik lees net dat de Japanse Kers uit het assortiment gaat, dus vanavond ga ik die gauw proberen en als 'ie heel erg lekker is bijbestellen.

Inmiddels heb ik alle thee gedronken uit mijn bestelling en alles is gewoon echt heel lekker. Ook de Japanse kers en California Dreaming zijn heerlijk. Die laatste is inderdaad lekker fris, en een goede thee voor in de zomer vind ik.

Het drinken van de Amandeldroom vind ik wel heel anders dan bijvoorbeeld een kop Earl Grey. Het voelt voor mij niet zozeer als een thee op de een of andere manier, hoewel ik de smaak wel heel lekker vind. Ik overweeg om het de volgende keer iets te mengen met wat zwarte thee.

Afgelopen week heb ik bij Ikea de kleine Riklig-theepot gekocht voor nog geen 6 euro en die heeft echt een fijne maat als je in je eentje thee drinkt.

3 likes

Oh die theepot wil ik ook! Vergeet het steeds als ik bij de ikea ben.

Wat is dit een leuk topic!! Ik ontdek echt net pas de wereld van de losse thee en dit is zo leuk:-) Heb gelijk een mapje gemaakt in mijn notities op m’n tel met al jullie aanraders:-)!

Vraag: hoe bewaren jullie de thee? Ik vind een theedoos zo gezellig i.p.v. losse doosjes/zakjes maar denk dat dit met losse thee niet zo goed kan qua geur mengen? Of zou dit wel kunnen? Benieuwd ernaar! Zag op Pinterest veel dingen met losse blikjes langskomen, ook leuk!!

2 likes

Een theedoos heb ik voor de zakjes inderdaad. Losse thee heb ik vooralsnog in de eigen verpakking in de voorraadkast. Blikjes en potjes staan wel gezelliger natuurlijk maar dan heb ik er meteen meerdere nodig.

1 like

Ik heb de yung ice-T en al een aantal flessen van gedronken. Wel alleen koud dus. Lekker frisse en vrij zachte smaak.

De rosa guarana bio had ik als proefje gekregen, warm en koud gedronken. Koud vond ik m veel lekkerder en frisser al was hij warm ook niet vies.

1 like

Wat een mooie fles! Is ie speciaal voor icetea

Ja! Is een fles van h ario. In de dop zit een filter dus met schenken blijft alle thee/fruit achter in de fles.

Ik heb van een vriendin het beste thee-ei ooit gekregen! De gaatjes zijn heel klein maar het zijn er heel veel, waardoor de thee goed doorkomt. Hij sluit beter dan ieder ander ei dat ik ooit heb gehad! Hij is van Neavita.

Lellike foto’s:

5 likes

Ohhhh mag ik vragen waar je mok van is? :heart_eyes:

1 like

Maisons du Monde! :slight_smile:

1 like

Omg heel laat op dit feestje maar die Anastasia klinkt hemels. :heart_eyes:

1 like

Bij de markt in mijn stad staat altijd een kraam met losse thee en ook veel kruiden etc los. Wie weet bij jou in de buurt ook?

1 like

Ohh dit topic ga ik volgen! Ik ben een grote fan van Whittard’s (Garden Party Oolong is mijn favoriet) en van Kusmi St Petersburg en Anastasia. Thé du Hammam van Palais des Thés is ook een aanrader voor wie een fruitige groene thee wil

1 like

Het heeft de hele dag geregend hier dus ik ga zo de notendroom tevoorschijn halen voor een lekker potje thee op de bank.

2 likes

Bailey’s??? OMG, die gaat op de boodschappenlijst.
Toen ik laatst bij Søstrene Grene was vond ik wel de Sleepytime Honey dus die heb ik ingeslagen. :heart:

1 like

Weet je toevallig wat de ingrediënten zijn van die Bailey’s thee? Dan kan ik de smaak misschien inschatten :blush:

Oeh daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Drink momenteel deze thee redelijk vaak! Is echt een fijne groene thee, heeft een redelijk frisse en zachte smaak, ook een fijne nasmaak.

2 likes