Voor iedereen die de Notendroom thee eens wilde proberen: het is nu afgeprijsd op Teabar!
Als t goed is komt vandaag mijn bestelling met thee binnen met o.a. Orange nightfall. MaarBen ook overstag gegaan en heb zo’n magic tea maker erbij besteld. Ben benieuwd.
Ik vind de prijs meevallen! Meestal kun je van goede losse thee 2 of zelfs 3 koppen thee trekken. Ik heb zelf een theezeefje wat gemaakt is van een soort gaas en dan ook nog overlapt. Weet niet meer waar ik m heb gekocht maar was hoogstens een euro of 3 denk ik.
Ik gebruik wegwerp filters.
Ik merk dat ik de verse thee minder snel pak. Moet het echt meer gaan doen!
Deze thee - Love van Kusmi - is echt hemels! Lekker kruidig en verwarmend met dit koudere donkere weer
Heeft iemand tips voor losse thee met lychee?
Ik heb een beker van Tastea.eu
Vind hun thee ook erg lekker, maar gebruik er ook andere losse thee in.
Morgen komt mijn bestelling van de teabar binnen . Heb Notendroom, Champagne cassis, Orange Nightfall, California dreamin en Rooibos Lemon Vanilla besteld. Ben erg benieuwd.
Ooh die cassis klinkt heel lekker! Hoe is ‘ie?
Mijn favo nu is milky oolong
Nu ik eindelijk weer een waterkoker heb (een tweedehands KitchenAid via mijn zus , kan per 5 graden de temperatuur instellen) ben ik weer helemaal theefan. Nu drink ik Goedenacht-thee, geen idee meer waar die vandaan komt.
Ik ben trouwens grote fan van Japanse theesoorten en matcha. Moet wel zeggen dat die echt veel lekkerder zijn als ze ook echt uit Japan komen dan gewoon hier in de theewinkels.
Wat zijn jullie favorieten uit de H&B?
Je vroeg het niet aan mij maar ik heb de thee wel en drink hem graag. Erg lekker is 'ie!
Deze is fantastisch, je proeft echt goed de rabarber met een florale toets van de rozenblaadjes
Ik vind Fresh Habibi van Tastea wel lekker!
De Chinese zomer/lente thee van de sostrene grene. Zelfs m’n vriend is er helemaal happy mee
Heb net een kop met losse jasmijn thee van Holland & Barret ingeschonken. Best heel prima!
Ik heb voor mijn verjaardag weer wat losse theeën gehad. Normaal bestel ik zelf via Simon Levelt, maar een vriend van me had via Tea Bar besteld. Is milky oolong, die vind ik normaal heel lekker. Verder heb ik ook nog van Simon Levelt Witte Bloesem thee gehad (witte thee met appel).
Nu heb ik zin om ook allemaal losse theeën te bestellen, dus ben ik al een half uur Tea Bar aan het doorscrollen.
Oeh heb dit topic nog niet eerder gezien, maar ben dol op (losse) thee. We hebben altijd 5-10 soorten ‘open’ staan en daarnaast nog zakjes voor snel en makkelijk. Ik heb een paar smaken van twistea geprobeerd en vond die overwegend lekker, maar meestal bestel ik thee bij Van Hilst. Die zaten eerst in Nijmegen, toen kwam ik er regelmatig, nu alleen nog online dus eens in de zoveel tijd een flinke bestelling