Het GTST-topic

Vandaag

helaaaas
En natuurlijk ontdekt linda Wies

1 like

Daar gaat sws die winter cliff op uitdraaien.

1 like

Ik zie kansen voor gtst om van Linda af te komen :face_holding_back_tears:

3 likes

:sob: heb het nog niet gezien, ga morgen kijken

Samenvatting

Wat is dit ineens met Stefano dan. Kunnen een hoop begrafenissen worden dit jaar.
Margriet, Laura (zal toch wel dr laatste seizoen zijn denk ik?), Stefano?
Dag Kaan gedoe zal ook wel op een gewonde uitlopen

Videoland

Die scene van Stefano 🄹

1 like
Samenvatting

Ja ook lekker op tweede kerstdag… dan zijn er al een boel mensen depri… krijgen ze dit :smiling_face_with_tear:

1 like

Is zo, maar het einde is toch wel wholesome ofzo (kwam effe niet op een nederlands woord hiervoor hahaha)

2 likes
Samenvatting

Stafeno wil een einde aan zn leven maken door zichzelf in het water te laten vallen. Uiteindelijk doet hij dit niet omdat hij toch opeens de liefde voelt van alle mensen in zn leven.

2 likes

Videoland vandaag

Samenvatting

Krijg Marcel een grotere rol :sunglasses::ok_hand:t2:?

Nu 10min verder: wtf dat Bing en Luuk mee mogen :rofl:

2 likes

Laat Mats ajb naar Parijs gaan, enkele reis graag

4 likes
videoland

Shanti gaat Billy halen. OkĆ©, maar die is ā€œhierā€ een gezocht crimineel right?
Lijkt me dat je daar alleen maar gezeik van krijgt en vooral daar moet laten, dood of levend maakt
Niet uit denk ik dan :sweat_smile:?
Only in GTST.

Volgens mij weten ze wel waar ze is maar is daar geen uitleveringsverdrag. Denk trouwens dat ze niet dood is maar zich dood heeft verklaard zodat ze met een nieuwe identiteit naar Meerdijk kan komen. Wel zin in om Ludo weer even wakker te schudden. Die is nu te lief
Echt jammer dat Linda de aanslag heeft overleefd :sob:

1 like

Videoland

Shanti zal uiteindelijk wel de bak indraaien? En wat een irritante verhaallijn van Julian en die vrouw en dochter

2 likes
videoland

Hoezo blijven merel en stefano ineens langer in New York? Komt hij terug kan hij ineens magischerwijs lopen zeker :sob:. En heeft zij geen opleiding te volgen? Wat is die vermomming van richard ook, het is gewoon alsof hij zn haar heeft laten groeien.

4 likes
Samenvatting

Haha ja en dat gezeik weer tussen Ludo en Janine. Het ging te lang alweer goed tussen ze dus het is weer tijd voor scheiding nr zoveel

1 like

Wat is richard van plan

Alles jatten?

1 like
Videoland

Rik die Richard niet herkent :joy::joy::joy: zo’n goede vermomming

5 likes

Ja haha en daarna ook zijn stem niet :joy: