Het GTST-topic

Ben ik nou scheel of is ie er nog niet?:exploding_head:

Hierbij ook meteen even een polletje met betrekking tot de spoilers:

  • Spoilers gebruiken wanneer een aflevering nog niet op TV is geweest
  • Er mag zonder spoilers gepraat worden over de aflevering die online staat (Videoland, dus 1 week vooruit ivm tv)

0 stemmers

Verder wil ik even heel graag melden:
WAAROM IS NIEMAND OPZOEK NAAR Q?!?!?!?!?!
Het is alleen maar: ā€œWaar is Lana, waar is Lana?ā€ Maar het feit dat Q ook weg is boeit niemand?! Plus niemand legt ook die link dat ze dan samen zijn?

9 likes

Hahaha hier stond ik zelf ook helemaal niet bij stil :joy:

2 likes

Ik heb geen idee, heb dat sowieso even gemist dan.
Maar alsnogā€¦ legt dan niemand de link dat hij ineens BFFā€™s met Lana was en preciesss tegelijk met haar verdweenā€¦

Ik vind het zo jammer dat er altijd een zomerstop is.

1 like

Ja ik kan dat ook echt niet aan :sleepy: het zit zo in mn ritme.
Is zeker alweer bijna he? Vast met een week of 3/4 alā€¦

Edit: yup: 16 juli

1 like

Ja maar tijdens de zomerstop gaan ze wel oude afleveringen uitzenden. Dat lijkt me dan wel weer leuk om te kijken.

Ik ben altijd wel blij met een zomerstop. Deze verhaallijn duurt mij echt al veel te lang. Hopelijk na de zomerstop tijd voor wat andere verhaallijnen.

1 like

En ik vind daarentegen dat die ā€˜boulimiaā€™-verhaallijn van Zoe best kort was en niet echt afgesloten werd ofzo

1 like

O ja, dat was ik eigenlijk ook al weer helemaal vergeten. Ik vraag mij eigenlijk ook af of zij Rik wel echt leuk vind.

Lijkt wel alsof ze halverwegen van schrijvers zijn gewisseld ofzo.
ZoĆ« heeft bolumiaā€¦ Onee toch niet. Rick en Sjorsā€¦ Onee toch niet.

3 likes

Ik vind dit verhaal zo lang duren en zo niet geloofwaardig dat ik er klaar mee ben. We kijken 1 week vooruit en het wordt steeds slechteršŸ˜…

1 like

Ja ik vind het ook leuk dat Tim weer terug is. Ik vind het wel altijd jammer dat die leuke personages maar voor een paar afleveringen terugkomen en dan weer weg gaan.

Had echt een tijd niet gekeken en geen zin om alles terug te kijken dus heb 2 van die weeksamenvattingen gezien. Maar die Jan Maes verhaallijn duurt al zo lang dat het saai wordt. En die Loes wordt met de week gekker.

Vandaar ook zā€™n achternaam :relieved:

7 likes

Ik heb me volgens mij nog nooit zo geƫrgerd aan GTST als de afgelopen weken. Heb nu ook al even niet meer gekeken omdat ik GEK word van die verhaallijn rondom die Jan Maas, en die kop van Loes, ik kan der wel wat. Vriendin van mij kijkt altijd een week vooruit en zij geeft mij een heads up als er iets veranderd wat ik moet zien, prima deal haha. Hoop dat het na de zomerstop weer wat beter word.

2 likes

Maar als je nagaat dat ZoĆ« ongeveer evenoud is als Aysen. En Aysen met Sjoerd isā€¦ en Sjoerd en Rikkiā€¦
Ik zie ze wel als ongeveer dezelfde leeftijd.

Overigens vind ik Q en Lana dan weer ver uit elkaar liggen qua leeftijd.

2 likes
"spoiler aflevering 4 juli

Ja echt wtf??? Een minuut ervoor was hij nog lief? Komt uit het niets
Had dat even eerder bedacht ofzo sjoerd

1 like

ECHT STOM!!!
meer heb ik er niet over te zeggen.

JAAAA gtst topic, heerlijk. Ik vond het echt lang hartstikke saai en dat ik maar Ć©Ć©n keer per week keek, maar de laatste tijd is het vet spannend, zelfs zodanig dat ik ook meekijk met videoland, dus even in een spoilertje de nwe van vandaag

spoiler afl 4/7/2018

Dat met die bruiloft van sjoerd en aysen zat er toch vet dik aan te komen? Ze hebben sjoerd super vaak in beeld gehaald dat ie raar keek, of iets raars zei, totaal niet liefdevol tegenover aysen. Ik dacht dat ie de bruiloft wel zou doorzetten, maar vervolgens op die zogenaamde wereldreis haar ergens zou dumpen en aan dr lot zou overlaten, of misschien wel vermoorden (je weet het maar nooit in gtst). Maar ik had wel duidelijk het gevoel dat hij Ć©cht niet van aysen hield en haar had vergeven.

Maar wat een loser hoe hij het zo heeft aangepakt, gatver. hoop dat ie lekker lang wegblijft.

En waar de balls heeft loes nina verstopt?

Oja en Q en lana vind ik ook helemaal niks. Vind hem Ć©cht een lieve leuke jongen, maar die meit, verschrikkelijk.

OJA en nog 1 ding, waar sloeg dat begin op dat rik tegen zoā€™n meisje zei: jaaa moet je maar van de alcohol en die vette troep afblijven? Zoā€™n vreemd stukje.