Het GTST-topic

Ik kijk het al sinds 1992 ofzo.

Is ochtend dingetje… wakker worden en door gtst scrollen :joy:

Soms kijk ik nog weleens een classic voor de fun.
Daar zitten ook bizarre verhaallijnen in.

1 like

Ik vind Sam zoooo irritant

6 likes

Ja net zo irritant als Linda.

3 likes
Jessica gaat Julian vertellen dat ze
  • Ernstig ziek is
  • Hij ergens nog een kind heeft rondlopen
  • Er is iets met z’n ouders
  • Er is iets met z’n zus
  • Ze wil met Linda weer een plaatje uitbrengen
  • Al het bovenstaande

0 stemmers

Ik loop echt meeega achter, maar ik kwam hier om dat te posten. Tijd dat ze er weer uit gaat.

Videoland vandaag
Heb echt het gevoel dat Laura bezig is met haar eigen afscheid :sweat_smile:

Ja, laat dat waar zijn aub

3 likes
videoland

Ik vind het best raar dat Noud en Sil dan niet bij Laura zijn? Geen enkel moment haha. Ze is al vet lang hartstikke ziek :sweat_smile:… snap het, qua acteurs. Maar toch haha

1 like
Videoland

Soy wilde blijkbaar nog wel een filmpje maken en Ruud blijkbaar niet hahah.

1 like

Heeft Laura nu ook een alzheimer diagnose? Die vrouw is helemaal gek geworden.

Ja, geen idee… hoop echt dat dit de laatste stuiptrekking is en dat ze gaat.

3 likes

Waarom geven ze die vrouw niet gewoon een mooi spetterend afscheid, in plaats van deze veel te langdradige irritante verhaallijn.

3 likes

Ja en neem Henk en Julian mee a.u.b.

2 likes

Ik ben op videoland vanaf 0 begonnen en nu bij 1441. Ik wil alles vanaf 0 naar nu gaan kijken dus ik heb nog wel even te gaan. Maar het gaat maar tot aflevering 2753, in die tussentijd moet ik nog even bedenken hoe ik overbrug van 2753 naar 6328. Ik heb namelijk nergens meer een dvd speler :cry:

Als het maar geen bizou wordt verliefd op julian taferelen verhaallijn wordt.

Nee bizou wordt verliefd op Steef en dat kan natuurlijk niet, die twee zijn broer en zus.
Dat zie je echt al van heel ver aankomen

4 likes

Ja klopt dat dacht ik ook. Maar bij het verhuizen vroeg ze julian om te blijven eten en was teleuegesteld op een bepaalde manier toen hij nee zei haha

1 like

Ik kijk ook oude afleveringen en was vergeten hoe iconic het vroeger was met al die bizarre verhaallijnen. Love it!

Jammer dat niet alles op Videoland staat inderdaad. Zit nu in 2449.

2 likes

Haha, ja soms vraagt een collega die het eigenlijk totaal niet boeit maar even niet wil werken of er nog iets is gebeurt, ik geef dan meestal een recap van de afleveringen die ik gezien heb, maar het slaat dan eigenlijk helemaal nergens op. En dat vind ik juist zo grappig :joy:

''Ja die gaat op dit moment vreemd en z’n vrouw zit in een sekte, hun hebben een zoon en die is weer een relatie is aangegaan met zijn zus en hun verwachten een kind maar dat is geëindigd in een miskraam, hun moeder uit de sekte is trouwens verliefd geworden op de beste vriend van hun zoon, maar die beste vriend niet op haar, hij is namelijk gay en is juist degene die de minnaar is van haar vreemdgaande man, die vriend heeft trouwens aids opgelopen in hun affaire en is nu ongeneselijk ziek. Toch lukt het de verliefde moeder om één nachtelijk avontuur aan te gaan met die beste vriend / minnaar maar ze worden betrapt door de man/vader vervolgens schiet iedereen elkaar neer etc, etc. ‘’

Aii je hebt niet meer heel veel te gaan dan, hoe ga jij dat gat overbruggen? of laat je het er dan bij?

1 like

Dat gedoe met Nola, Steef en Troj, ik word een beetje te oud voor GTST denk ik :yawning_face:

6 likes