Ik heb even helemaal iets gemist, wie is Simon?
De broer van Linda die dood is
Waars een hartstilstand denk ik.
Kan niet wennen aan de nieuwe shanti.
Zij speelde ook ooit een ander karakter in “nieuwe tijden”, wat het ook extra awkward maakt ofzo
Meerdere mensen er last van dat gtst totaal niet te vinden is op videoland, ik kan m’n classics niet meer verder kijken omdat ik dan een popup krijg dat er iets is mis gegaan. ![]()
Ik ben speciaal naar het forum gegaan om te kijken of iemand hier al iets over geplaatst had. Zie dus ook niets meer. Overigens alleen de gewone afleveringen gezocht, niet de classics.
Ja gisteren om 10 uur deed alles het bij mij nog (de classics dan) en nu wilde ik het opstarten, nada.
Maar ook inderdaad als ik zoek op goede tijden dan krijg ik niks gevonden, niet de normale maar ook niet de classics, ook verdwenen uit dat overzicht waar je kunt zien welke aflevering je bent. Hoop dat het snel wordt opgelost.
Ik kon net weer kijken via Videoland.
Videoland vandaag
Pfff die hele verhaallijn rondom Troj en Steef en dat geld. Zo irritant en zo voorspelbaar dat die koers natuurlijk weer instort enzovoort enzovoort. En ja ik weet dat het altijd voorspelbaar is haha maar dit is gewoon too much.
Samenvatting
Ik vind het ook extra lame omdat we al een keer een verhaallijn met Steef en geldproblemen hebben gehad. En vind Troj ook te sympathiek voor dit, niet eens irritainment meer. Hopelijk duurt dit niet langer dan een paar weken ![]()