Het 'help ik zoek'-topic

Ja die had ik ook gevonden maar dat is echt een mini pot helaas.

1 like

Haha oh ik zie het, die gaat sowieso omvallen

Heb ook zoveel van die pollepels dat het er ook niet gaat inpassen :rofl:

1 like

Ik vind dit typisch iets wat ze bij dille en kamille hebben. Heb je daar al gekeken?

1 like

Dit heet een grespot. Kun je ook niets vinden als je daarop zoekt? Op marktplaats bijvoorbeeld

3 likes

Als de tekst er niet af zou gaan zou je er eventueel overheen kunnen schilderen. Wel even schuren zodat er geen reliëf overblijft en daarna met vernis erover zodat ie gewassen kan worden.

1 like

Of je moet deze omdraaien zodat de tekst aan de achterkant zit :upside_down_face:

5 likes

Wow thanks! Nu kan ik gericht zoeken.

2 likes

Dit is vind ik echt typisch iets wat je bij de kringloop vast kunt vinden haha! Tussen alle potten en vazen zo’n formaat

5 likes

Ik bezoek vrij frequent de kringloop maar ben het helaas nog nooit tegengekomen :frowning:

https://www.instagram.com/p/CiiPSqhMv3Q/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik ben op zoek naar deze broek en blouse van travelstof in deze kleur, de blouse is nog via deze webshop verkrijgbaar, maar de broek is uitverkocht. Specifiek deze kleur, de donkerblauwe variant wil ik niet.

Wij hebben een vakantie geboekt, zooo veel zin in. Van 15 t/m 22 oktober.

Is er iemand hier die het leuk vindt om een weekje vakantie te vieren/ te thuiswerken in ons huisje in Amsterdam? Vorige keren hebben we via hier een kattenoppas gevonden (@Marquez @macaron @Solee) die een week in ons huis logeerden en met de kat knuffelden en dat was superfijn.

We hebben een klein leuk huisje met tuintje (net verhuisd) waar een stel in zou passen. Laat vooral weten bij interesse! De buren willen kat ook wel verzorgen als de data niet precies uitkomen, dus een dagje later aankomen of eerder weg kan ook!

18 likes

Wat is het minimaal aantal dagen? Ik wil best graag eventjes in Amsterdam verblijven. En heb veel ervaring met mijn eigen kat.

1 like

Hoi! Ik heb waarschijnlijk al iemand die hier de hele week is, maar dank je wel :slight_smile: !

4 likes

Heeft iemand enig idee waar deze specifieke blouse van is? Ik kan wel zulk soort blousejes vinden, maar niet met deze pofmouwen, deze knopen en deze kraag.

2 likes

Deze lijkt hetzelfde. Alleen kan ik net niet goed genoeg zien of de knopen hetzelfde zijn.

4 likes

Heel fijn, thanks!

2 likes

Ik zoek deze bruine ballerina’s van de mango in maat 40. Ze zijn overal uitverkocht. Als iemand ze heeft besteld, maar toch niet wilt houden, wil ik ze graag overnemen!

Ik zoek het boek ‘Couchsurfing in China’ van Stephan Orth in het Nederlands.

Ik vind het nergens te koop. Mocht iemand het ergens tweedehands zien, holla at me.

3 likes

Het vreemde is dat deze overal is uitverkocht en nergens te verkrijgen is (en is pas verschenen in 2020).

3 likes