Het 'help ik zoek'-topic

Misschien wel een handige toevoeging aan dit forum een topic waarin je de hulp van anderen in kan roepen als je iets zoekt maar het niet kan vinden.

Ik had jarenlang twee wideleg / loose linnen broeken van de H&M die ze vroeger verkochten in de kleuren zwart, mosgroen, fuchsia-achtige kleur etc. De stof voelde een beetje geweven aan maar was het niet. Aan de bovenkant zat zo’n band die je met touwtjes kon aantrekken. Aan de onderkant zat geen elastiek. Het was geen pofbroek of drollenvanger. :poop:

En eigenlijk zoek ik weer zoiets maar ik kan het nergens vinden van linnen of katoen. Geen synthetische stofjes. Of het is echt zo’n oude tante Nel broek die het draagt met haar gezondheidssandalen… :expressionless: Help me out EFG’ers of moet ik hetisgebeurders zeggen? Het was altijd mijn lievelingsbroek voor rondom het huis met dit soort weer. :’(

2 likes

Jaa ik snap wat voor broek je bedoelt! Zit hier iets tussen?

https://www.bonprix.nl/search/?searchmode=m&search_origin=suggest\searchTerm&qu=linnen+broek&pointOfSaleId=-50

Dit is wel het genre winkel dat je moet hebben denk ik, van die catalogusshops. Kan nu even geen andere voorbeelden verzinnen.

Een man.

19 likes

Als je verder niet teveel eisen hebt, kan dat zo geregeld zijn. Zeg maar 0.

2 likes

Ik kwam deze Nikes tegen op MP en ik ben er helemaal verliefd op. De verkoper reageert echter niet en ik kan ze online niet vinden. Hebben jullie enig idee misschien?

Ik zoek dit beroemde badpak in maat 34 of 36 denk ik. Heb hem zelf in 42 liggen maar dat is dus veelste groot. 1x 10 minuten in het water gedragen om daarna snel een goedpassende bikini aan te doen

hoi

6 likes

Ik zal voor de zekerheid morgenavond nog even de maat controleren

2 likes

Hey :smirk:

Ik zoek een donkergrijs suede jasje (niet zo’n korte) dat verkrijgbaar is in plus size maten dus als iemand die ergens tegen komt let me knowww

1 like

Ik zoek een nette linnen? broek.
Liefst zwart/donkerblauw. Op mijn werk is het namelijk met die warmte echt niet te doen in een spijkerbroek.

Bij Mango hebben ze veel linnen momenteel!

1 like

Waar kan je leuke badpakken kopen die betaalbaar zijn en ook nog een beetje flatterend voor mensen met borsten?

Ik heb zo’n mooie gedrapeerde van de plussize afdeling
Weet niet of je dat past? Er zitten gewoon beugels in dus je boobs blijven mooi rechtop staan

Welke plussize afdeling?

Wehkamps Own! Is licht corrigerend dus zit ook superstrak en stevig

Ik ga het even kijken. Liever zou ik het in een winkel kopen zodat ik kan passen. Ben voor de rest niet plussize dus ik weet verder ook niet hoeveel verschil dat maakt?

1 like

Nee durf ik ook niet te zeggen… maar wehkamp heeft wel goeie voorwaarden met retourneren enzo, als je gewoon de kleinste maat neemt en over je string heen past kan je het altijd proberen!

1 like

Ik heb een heel fijn badpak gekocht bij de C&A! Deze maar dan niet van de plussize-afdeling en in het kobaltblauw. Hij zit echt supermooi, ook bij m’n borsten (80D).

Ik heb een mooie ketting gezien bij iemand maar geen idee waar die van is.

De ketting was van goud en het ‘hangertje’ was gemaakt van een soort plastic(?), zwart en in de vorm van een wolkje/bloem(?) en de ketting was erdoor heen geregen. Het was van een wat luxer merk denk ik.

Niet een heel erg duidelijke omschrijving ben ik bang. :disappointed_relieved: Hoop dat iemand een idee heeft.