Het 'help ik zoek'-topic

Ik ga in oktober trouwen. We maken er voor nu niet iets groots van (alleen akte tekenen met kinderen en getuigen en dan volgend jaar oid een feest) maar ik vind het wel leuk om een leuk jurkje te kopen speciaal hiervoor. Ik zoek iets met een redelijk fitted pasvorm maar niet loeistrak, misschien iets met kant ofzo. Iemand recent iets moois gezien ergens?

Weet iemand waar deze trui van is?

Zelf een simpele zwarte hoed kopen en versieren?

Heron preston heet t merk

1 like
  • schrikt zich dood van prijs *

Thanks!

Late to the party, maar een chilly fles! Wel 25 euro voor een effen, maar meurt niet en houdt perfect koud of heet.

1 like

Ja i know wilde t er niet bij schrijven :sweat:

Ik zoek deze Nike M2K tekno in wit, maar kan ze nergens vinden… iemand die nog een goede sneaker webshop kent of toevallig deze onlangs ergens besteld heeft?

Oh leuk ik ga kijken, thanks voor de tip!

Ik ben op zoek naar zulke oorbellen:

Ik vind ze alleen via Ali, maar ben eigenlijk op zoek naar een winkel/webshop die zo’n soort oorbellen verkoopt. Ik weet niet wat de Nederlandse zoekterm is en heb al 100 dingen geprobeerd :P.

Zoek je precies hetzelfde ontwerp of iets in deze stijl? Dan kan je misschien bij & Other Stories kijken

Dankje! Maar ik zoek eigenlijk echt precies hetzelfde ontwerp. :blush: (Alleen hoeft de ronde schijf niet gebogen te zijn)

Ik zoek deze foundation van Guerlain in Light.

Hij is uit het assortiment, dus kleine kans.

Heb je al op ebay/amazon gekeken?

1 like

Ja. Amazon heeft het helaas niet: eBay wel maar alleen uit Amerika, en dan betaal je of veel verzendkosten of ze verzenden niet naar NL. Maar bedankt voor de tip!

1 like

De duitse amazon wel! https://www.amazon.de/dp/B00N4K43LU/ref=nav_custrec_signin?tag=beslist3-21&creative=22662&creativeASIN=B00N4K43LU&linkCode=df0&language=nl_NL&ascsubtag=a3b783f9-5724-42c9-996b-5f7fffd7fa0b&

1 like

Helaas tijdelijk niet op voorraad. Ga hem wel in de gaten houden, bedankt voor het meezoeken!

ik heb nog een nieuwe ongebruikte tube liggen. Mag je wel overnemen tegen een klein prijsje als je interesse hebt.

Ja heel graag! Ik stuur je een DM.

Ik zoek zo’n trui als deze. Plaatje is van vorig jaar dus chiquelle heeft 'm niet meer. Een beetje groenblauw/petrol. Iemand een idee? Heb ook vaak dat dingen op m’n beeldscherm wel die kleur lijken, maar dat ze in het echt toch donkergroen zijn.