Ik vind de sokken van C&A vaak lang meegaan. Wel even kijken of er niet te veel polyester in zit. vroeger had ik effen sokken van Bonnie Doon (met zo’n hondje op de verpakking), die gingen ook 100 jaar mee. Kocht ik bij v&d of zo’n speciale sokkenwinkel. Geen idee of ze nog steeds zo goed zijn!
Heeft iemand de tip voor een fijne pu leren zwarte jegging met kontzakken? Kan geen fijne vinden helaas
Ik zoek eek leren boekenlegger. Het liefste gewoon bruin-zwart. Iemand enig idee?
Goede tip! dankjewel!
Ik zoek webshops waar ze zilveren oorbellen verkopen in de stijl van anna+Nina. Weet iemand welke shop mooie en betaalbare sieraden heeft die ook lang mooi blijven?
Ik zoek een elektrisch deken (voor op de matras) voor een bed van 2 meter breed, iemand tips?
Weet iemand waar ik een soortgelijke trui in zo’n kleur kan vinden? (Deze is van &otherstories maar 130 euro )
Ik heb zelf goede ervaringen met:
Fashionology
Betty Bogaers
By Nouk
Monocrafft
Maar je zou ook kunnen kijken bij:
Bonbon boutique
Ivy & Liv
Riverstones
Eline Rosina
Moonloft
Catbird
By1Oak
The Boyscouts
Aurate NY
AEVA Amsterdam
Overload
Thanks a lot!
Ik ben op zoek naar dit soort sneakers, maar dan net iets minder lomp. Iemand ideeën?
Dit zijn trouwens de Celeste van Scotch&Soda.
Thanks!
Had het net in aankopen topic geplaatst; maar hier is misschien ook handig. Heeft iemand deze al bij de Primark gezien, en zo ja bij welk filiaal?
En anders misschien bij Asos?
Ik zoek leuke, grijze halfhoge laarsjes/booties, zonder (al te hoge) hak. Eerder stoer dan netjes, maar niet vol met gespen en kettingen en dat soort ongein. Kan nergens iets vinden (ja ik ben te kieskeurig) maar misschien heeft iemand nog een briljante tip?
Ik ben al een tijdje op zoek naar (middel)grote goudkleurige hoops die licht aanvoelen. De meeste oorringen die ik tegenkom zijn vaak net iets te zwaar als je ze draagt. Iemand een tip?
Degene die dit vindt, krijgt van mij een dikke zoen… 2 jaar geleden heb ik in Frankrijk in een boetiekje waar ze veel ZAG verkochten oorbellen gekocht. Zie het plaatje hieronder welke ik haas/zoek. Helaas ben ik ze kwijt geraakt omdat ze waarschijnlijk in m’n sjaal zijn blijven hangen. Ben er echt ziek van. Ik heb werkelijk geen ideeeeeee waar ik ze opnieuw zou kunnen kopen. Ze waren goud en heel dun. Onderin zat een plat driehoekje.
Add images
Of zoek je echt hangers?
Jaa, het zijn echt hangers! Ik denk een cm of 4/5?