Deze hebben ze nog weleens bij de Kruidvat gehad. Misschien staan er nog resten van de feestdagen? (Trekpleister misschien ook)
Thanks! Ga ik daar even kijken
Ja klopt die vind ik helaas niet zo goed werken Maar bedankt voor je antwoord!!
Ik heb dit (normaal) thuis nog staan.
Ik zal vanavond, als ik thuis ben van werk, even kijken.
Ik ben op zoek naar een goede stormparaplu. Welke gebruiken jullie?
Ik zoek iets vergelijkbaars, dit is het SAMMANHANG vitrinekistje van Ikea, maar deze is uit het assortiment. Afmetingen van SAMMANHANG 30 x 30 x 31.
En anders zoek ik een ander leuk idee om
dit ding veilig ergens neer te zetten. Alle ideeën zijn welkom.
Bij ons in t filiaal staat hij nog.
Up! Ik ben ook echt benieuwd naar een goede stormparaplu. Vandaag weer een gesneuveld.
@Teenslipper Ik gebruik die van de ANWB. Is als beste getest bij Kassa en ik vind hem tot nu toe wel fijn. Enige nadeel is dat hij heel groot en zwaar is en niet rechtop in mijn Eastpak past. Maar ik denk niet dat je ze kleiner kan maken zonder stevigheid te verliezen.
Hmm ik zoek er wel eentje die ik in mijn tas kan stoppen. Maar ik ga eens koekeloeren. Thanks!
Misschien dat die van de TU iets kleiner is?
Ik heb juist het kleine model stormparaplu van de ANWB en ben daar heel tevreden mee! Gaat nu al een jaar mee, gebruik 'm veel, voelt super stevig. Heb 'm in een actie voor 15€ gekocht.
Maar die is toch in verhouding groot?
Hij ligt nu bij een vriendin dus kan 'm niet naast m’n andere kleine paraplu houden. Iets groter wel denk ik, ja, maar hij past heel gemakkelijk in m’n schoudertas of rugzak.
Ik ben op goed naar een goede koelende ventilator/luchtregelaar, heeft iemand tips of een die hen de afgelopen zomer gered heeft?
Kijk anders eens op spoordeelwinkel.nl staan vaak wel aanbiedingen in. Weet zo niet wat er nu is. Maar je kunt ook combi’s doen met voor 20€ een dagkaart en dan gratis koffie erbij ofzo
Ik vind zo’n soort fuzzy trui (vrouw in het midden) super leuk! Ik heb nergens zulkiets gezien, wel fuzzy truien maar of zo’n neutrale kleur of niet dezelfde textuur ofzo.
Ik zoek dit blousje van de C&A. Mocht iemand hem voor me willen halen of hem verkopen, you would be my hero!!
Ik zoek een 14" laptoptas. Een beetje leuk maar vooral moet er genoeg ruimte zijn voor al m’n notitieboekjes. En het belangrijkste: al me vreten. Max 50 euro, want wil 'm op mn werk declareren haha. Heeft iemand een tip? Vind het zo lastig te zien op een beeldscherm.