Het 'help ik zoek'-topic

The wildbabes heeft net een nieuwe zijden achtige! Model is echt tof

Ooooh als je het weet let me know. Wat een moooooie

1 like

Ik zoek een fijne maillot! Het liefst zonder printje en een beetje grofgebreid. Iemand tips waar je dit vindt? Ik heb al bij H&M gekeken maar misschien zijn er ergens andere fijnere

Primark!

Thanks! Neem jij altijd je eigen maat of eentje groter? Ik ben 1.70 en soms is mijn maat (M) zo kort #laagkruis

Oh daar kan ik je met mijn 1.58 niet mee helpen. Ik koop vaak mijn eigen maat, omdat ik Primark best ruim vind vallen

Weet iemand waar ik een fijne joggingbroek kan kopen?
Hoog in de taille, elastiek bij de enkels. Los genoeg om over mijn sportlegging aan te trekken. Wel van een fijne stof graag :slight_smile:

1 like

De hartjes oorbellen van Chantal Janzen bij Chantal komt werken ( kapper aflevering)

1 like

Weet niet of je er al een hebt gekocht, maar die van de Rituals zijn ook heel fijn. Goede kwaliteit ook, had die van mijn vriend uit hun outlet online voor 40 euro dacht ik.

Mocht iemand deze 2 shirts ooit tweedehands in maat M vinden
 lemme know :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Via marktplaats kun je van die stoffen opstrijkplaatjes van de powerpuff girls kopen (je vindt ze wel als je ‘powerpuff girls’ zoekt). Misschien kun je zo je eigen shirt maken als het echt niet lukt om deze tweedehands te vinden?

1 like

Small ga ik of net wel of net niet passen. Ik zie idd overal die groene, maar die blauwe niet. Ik vind Bubbles het leukste :sweat_smile:

@LaPetiteRobeNoire Oeh goede tip! ik wil het even aankijken en anders ga ik DIYen!

1 like

Late reactie missch maar ik heb een kussen van Jysk, speciaal voor zij-slapers hadden ze een aantal modellen.
Na een tip van iemand anders en ben nu 2 maanden verder er nog steeds over te spreken!

1 like

Welk type heb je precies? Lyngen? Ik verdwaal op de site omdat je daar niet op type (zij/rug/buik) kunt selecteren.

Nesna heb ik!
Een hoog kussen, want dat is beter voor zij-slapers (aldus Jysk - ik vind ‘m heel prettig)

1 like

Dank je!

Weet iemand waar ik deze trui kan scoren? Hennes en zara al gecheckt!

1 like

Monki?

Mango misschien?

1 like

Costes?