Het 'help ik zoek'-topic

Ik zou gewoon even wachten tot het weer overstaptijd en de nieuwe premies bekend zijn en dan op alle sites invoeren wat je wilt, de premies noteren en dan gewoon kijken wat het meest compleet en voordelig is. Het is lastig om nu advies te geven want als de premies wijzigen dan verandert ook het advies weer.

1 like

Wendy van Dijk had in de zomershow van Linda de Mol een heel leuk jurkje aan. Kan iemand terughalen welk jurkje dat was misschien? Volgens mij leek het ook een beetje op het jurkje dat @GroenTakje had gekocht voor een bruiloft. Welk jurkje was dat ook al weer?

1 like

Deze? Van Lofty Manner, nu 50% korting.

1 like

Jaaa dat is hem. Maar alleen nog maat xl :cry:

Ik zoek een trui in deze kleur, iemand tips?

Ik zag toevallig gisteren deze twee bij Mostwanted. Komen aardig in de richting van die kleur, denk ik.


2 likes

Hij is er weer in alle maten!

1 like

Ik zoek een lichtblauwe blouse van goede kwaliteit. Iemand tips?

Ooooo Hahah wat slecht voor mijn portemonnee :cry:

Is het een fijne website met goede kwaliteit van jurken?

Weet niet wat je zoekt? Dit is een blouse maar misschien zoek je meer een overhemd. Ik heb deze eens gepast in de roze kleur. Is wel een mooie blouse maar valt wel groot vond ik.
Ik denk dat hij mooi is als je langer dan 1,70 bent en een beetje gevuld lichaam hebt.

1 like

Ah is wel mooi ja, maar ik ben idd meer op zoek naar een overhemd! Thanks voor het meedenken :smiley:

Ik ben op zoek naar een zwarte coltrui. Ik heb vaak gewoon die van de H&M, maar die worden zo snel lelijk, dus ik wil er nu graag een van wat betere kwaliteit. Mag dus ook wat meer kosten. Bij voorkeur geen wol, daar krijg ik de kriebels van.

Aaah zo mooi, maar net degene die ik zoek (een simpele zwarte die aangesloten zit, zonder frutsels) is van 100 % wol #huilon

Ik zoek een mooie “krappe” blazer. Alles lijkt tegenwoordig oversized.
Vandaag heb ik deze gepast:

Maar je ziet het bij het model ook al een beetje, hij valt zo ruim. Dit was maat 34.
Heeft iemand een tip?

Ik heb een mooie aansluitende van Mango. Wel al van een tijdje terug dus ze zullen niet meer dezelfde hebben, maar misschien kun je daar kijken.

1 like

Daar kwam ik gister inderdaad toevallig op. Ik zag ook dat ze daar zelfs maat 32 hebben, dus hopelijk is dat het ja!

Mocht iemand deze kwijt willen of ‘m bij een H&M spotten, denk aan mij😭

Ik ben op zoek naar een lange getailleerde mantel wat met de huidige mode onmogelijk lijkt te zijn, alles is oversized of te duur (budget 150 euro). Mocht iemand iets tegenkomen hoor ik het graag! Ik vind vooral met knoopsluiting of rits mooi (mooier dan met ceintuur).

1 like


Ik zoek iets wat hier zoveel mogelijk op lijkt.

1 like

Ik heb vrijdag een feestje en nu wil ik een keer iets leukers aan dan normaal. Ik houd niet van superstrak/sexy/kort maar een beetje mag wel. Waar halen jullie leuke uitgaanskleding?