Het 'help ik zoek'-topic

Een tijdje geleden zag ik dit hele leuke rokje bij Reformation:

Laatst zag ik ergens online een soortgelijke rok, maar dan in helemaal zwart. En ik kan hem nergens meer terugvinden😭 volgens mij was ie er ook in het rood? In mijn herinnering was het sezane, of een andere duurzame winkel. maar het kan ook iets als cos, &other stories of samsoe &samsoe zijn. Nieuwe collectie iig.

Ik kan het ook nergens in mijn browsergeschiedenis vinden. Heeft iemand enig idee waar dit/zo’n rok te koop is. Ik word helemaal gek haha

4 likes

Ik zoek! Een broek die net zo lekker zit als een legging (dus bij voorkeur met chille elastische band), maar die er netjes uitziet voor naar werk, Ʃn die lang mooi blijft in de was. Ik hou van allerlei soorten stijlen. Is er misschien iemand hier met een tip?

3 likes

Bij Vanilia hebben ze zoiets meestal wel!

5 likes

Van studio Anneloes! Is van dat travelstof, zit heerlijk en ziet er uit als een nette pantalon.
Ik heb deze : Flair bonded trousers | Broeken | Dameskleding | Studio Anneloes

Ze hebben ook nog een extra long versie, mocht je wat langer zijn. Die heb ik, ik ben 1.74, maar heb de voorkeur ook dat de broek extra lang is.

4 likes

Only heeft ook een hele lijn met dat soort broeken, poptrash heet dat!

4 likes

Ik heb er een van modstrom waar ik erg blij mee ben!

3 likes

Ik ben op zoek naar een kettinkje met een eenvoudige sluiting. Ik durf niet met een kettinkje om te slapen, maar krijg zo’n traditionele sluiting eigenlijk zelf nooit open. Ik heb al gekeken naar met bijvoorbeeld een magneetsluiting maar die kan ik eigenlijk niet vinden.
Hebben jullie nog tips? Het gaat echt alleen om het kettinkje, een bedeltje koop ik wel los. Zo’n sluiting met een groot cirkeltje en dan zo’n pinnetje wat je daar in moet doen mag ook, maar ik weet de naam daarvan niet.
Ik heb overigens wel een website gevonden waar ik losse magneetslotjes zou kunnen bestellen, dus dat zou ook nog kunnen, maar ik heb het liefst gewoon dat het al aan elkaar vast zit

Een magneetslotje lijkt me voor een ketting niet superideaal qua verliesgevaar. Dan zou ik toch proberen te zoeken naar een sluiting met zo’n ringetje en staafje wat je erdoor moet doen, maar dan heb je wss wel het issue dat je daar geen bedel aan kan hangen want dat is een breed slot.

(Ik slaap btw altijd met 2 kettinkjes om en dat gaat altijd dikke prima!)

3 likes

Verlies gevaar is op zich niet zo erg want het zou echt om incidenteel dragen zijn dus dan let ik wel op. Ja ik weet dat het kan maar ik durf het gewoon echt niet :frowning:

1 like

Geen tips verder voor je, maar zo’n slot heet een kapitelslot

2 likes

Dankje!!

3 likes

Misschien zoek je juist een korte maar ik heb een wat langere ketting met een hanger eraan, die schuif ik zo over mijn hoofd heen. Vind ik persoonlijk heel handig, ik hou ook niet van die priegelslotjes

4 likes

Wellicht kan je kijken bij online kookwinkels en anders Amazon? Daar zag ik dit bijvoorbeeld of zoiets.

3 likes

Deze van Leen Bakker? Zijn 14.95 voor 6 stuks

2 likes

Ik zoek een zwarte lipstick, het liefst in een fysieke winkel te koop.

1 like

Ik zoek een zwarte flared broek maar dat de flare echt minimaal is en pas begint ver onder de knieƫn of zelfs alleen bij de enkel.
Vind dat bij de meeste broeken de flare al te snel begint zeg maar.
Iemand een idee?

En als je zoekt op bootcut? Dat is precies wat je beschrijft namelijk.

2 likes

Ja dan kom ik eigenlijk alleen maar op jeansachtige modellen
Wil een soort legging
Zonder knopen etc

1 like

Zoiets?

1 like

Wooow thanks die onderste ziet er perfect uit

2 likes