Het Herfsttopic

Ja @Soy.peor sla je slag!

4 likes

EEN VAN ONS, EEN VAN ONS, EEN VAN ONS.

7 likes

Nee nee, of sluit je mij nu buiten?:sob:

4 likes

(Nep) pompoenen mogen ook

Je moet het maar willen

2 likes

Neen ik wil een zomer mok

@Lula zo maar echt vooral in wwjek foto editie. Ik kan geen paddestoel meer zien. Al wil ik die paarse wel eens proberen. Ik denk dat je daar goed van kan spacen.

5 likes

Staat vast een lekker zomer mokkie of koppie te shinen voor je tegen die tijd

5 likes

Nog iets minder dan een jaar wachten en dan spam ik je wel met zomermokken. Helaas is er geen zomertopic, dus daar moet ik nog wat op verzinnen.

1 like

Ik begin dan gewoon mn zomer appgroep.

3 likes

Again: je moet het maar willen.

1 like

De herfst appgroep is best leuk ben alleen die pompoenen zo zat.

2 likes

omg er is een herfst app groep??? love it

2 likes

Drinkt deze foeilelijke mok überhaupt wel prettig? Want zo ziet hij er eigenlijk niet uit

5 likes

Geen idee. Het is ook niet mijn smaak, maar een aantal forummers vinden de mok uitermate schattig :woman_shrugging:t2:

1 like

Vind hem oprecht echt graftakke kut drinken.

3 likes

Onwijs veel soorten paddenstoelen gespot vandaag, ik denk wel een stuk of 15.

20 likes

Het is echt heel goed paddestoelenweer! Zie maar alle foto’s in dit topic haha. Ik heb nog nooit zo veel paddestoelen gezien als vandaag.

Met een uurtje in het park hier 5 soorten paddestoelen gezien. Herfst is echt het mooiste seizoen.

Oh en ik heb een kindje laten schrikken toen ze op een paddestoel wilde gaan staan.

18 likes

Gister was ik een dagje in Leiden :orange_heart:

25 likes

Bij de buren… in Leiderdorp

21 likes

Ik had zo’n fijne dag vandaag. Eerst gewandeld en allerlei paddenstoelen gevonden. Daarna mijzelf getrakteerd op carrotcake op een terras. Ook kwam ik nog een fijne Yankee candle tegen bij de Lidl, heb ik soep gegeten uit mijn nieuwe soepkom en ga ik nu lekker beginnen in mijn nieuwe HP editie met daarbij thee uit mijn heksenketeltje.

45 likes