Het Herfsttopic

Het mooiste seizoen (imo) verdient ook een eigen topic.
Over 31 dagen begint de herfst.
Wat zijn jouw favoriete herfstactiviteiten ?

18 likes

Herfst in het Engels. Welk woord heeft jouw voorkeur?

  • Autumn
  • Fall

0 stemmers

1 like

Wandelen in de bossen met al die prachtige gekleurde blaadjes :hearts:

8 likes
  • mijn zomergarderobe inruilen voor alle lekkere warme truien, vesten en sjaals
  • Wandelen door het bos met alle herfstkleuren
  • binnen zitten wanneer het regent en spelletjes spelen
  • weer genieten van herfststorm en winterglow thee en warme chocolademelk
  • filmavondjes onder een deken (harry potter en LOTR marathons)
  • het koud hebben en dan lekker warm douchen en dan lekker onder je deken kruipen (ipv alleen maar zweet overal zoals nu)
  • omdat het eerder donker is gezellige lampjes en kaarsjes aandoen 's avonds
  • wat niet?
25 likes

Ik ben echt een enorm herfstmens, maar ik heb er nu echt geen zin in? Denk omdat stage begint in de herfst en ik nog steeds geen stage heb… Maar ik heb zelfs een “Beware the Autumn People” tattoo op m’n arm staan (quote uit m’n favoriete boek en ben geboren in de herfst). Maar ik vind bakken met pompoen, appels en bruine boter altijd leuk in de herfst. Of op de bank met een serie zoals bijvoorbeeld Sleepy Hollow of Outlander zitten en dan thee drinken, door de bossen wandelen en idd ook kaarsjes! Ik heb een favoriete geurkaars van Yankee Candles en dat is toevallig Autumn Evening

3 likes

Herfst is voor mij altijd negatief, omdat ik dan weer begin te vervallen in een herfst/winterdipje.

Desondanks verheug ik me op gevechten met gevallen bladeren.

Ja ja ja, dit allemaal. :heart_eyes::mushroom::maple_leaf::fallen_leaf::cloud_with_rain::umbrella:

1 like

Herfstthee met appeltaart…

11 likes

Pumpkin spice lattes.
En simpelweg niet zo intens hoge temperaturen, dus normaal kunnen slapen ‘s nachts :two_hearts:

5 likes

Hoop dat er dit jaar eindelijk ook weer eens zo’n echte storm komt. Wel als ik binnen zit uiteraard haha.

6 likes

Jaaaaa dat de lucht fris en koud is.

7 likes

Favo topic! Ik hou van de herfst. Door alles wat ik hier heb gelezen heb ik er nog meer zin in!

Yes nog meer herfstliefhebbers. Ik ben echt een herfsttype. Is absoluut mijn lievelingsseizoen.

1 like

Herfst is inspiratie voor mij. In de zomer doe ik vrij weinig, maar in de herfst kom ik weer tot leven.

Alles is fijner in de herfst: hardlopen, slapen, de mode, het eten (pompoen :two_hearts:), warme drankjes, films kijken, de natuur…

2 likes

Echt zin in de Pumpkin Spice Latte. Toen ik nog bij Starbucks werkte, tikte ik daar liters van weg.

3 likes

Heb jij het precieze recept van de pumpkin spice latte voor mij?:whistling::redface:

1 like

Haha! Bij de SB was het een normale latte, maar dan + Pumkin Spice siroop en slagroom en van dat poeder (nutmeg?). Wat er precies in die siroop zit kan ik je niet vertellen :face_with_monocle: zou willen dat ik hem thuis kon maken.

2 likes

Warme soep, gekleurde bladeren en heeeeeel veel kaarsen

1 like

Pepernoten :heart:

2 likes