Mag wel hopen dat er meer kaarsen komen
Ja, dat is zo karig op het moment. Hoopte ook op meer herfstgeuren, maar lijkt wel alsof er gewoon een “standaard” collectie staat.
Het lijkt me leuk om deze herfst een tijdschrift abonnement te kopen. Iemand tips voor een tijdschrift met een mix van recepten, lifestyle, interieur? Algehele cozy herfst vibe
Kan mij van vorig jaar ook herinneren dat het heel karig was @papierhier . Dat ik nog heel lang zomer geuren vond… Zeker hopen op meer.
Mooi, welke versie is dit?
De slipcase edition! Van de geïllustreerde boeken zijn ook slipcase editions trouwens, dat is deze niet.
Ik ben gisteren maar alvast aan de erwtensoep gegaan aangezien voor mijn gevoel de herfst nu al begonnen is =’) Ben ook al druk in de weer met een halloween outfit plannen.
Oh wat ga je doen met Halloween? Naar een feestje toe?
Ik wil aan de ene kant me ook al helemaal in de herfst wanen met Gilmore Girls, pompoenen en Harry Potter maar met deze weersvoorspellingen durf ik er nog niet aan :’)
Jaa er zijn hier in de stad vaak leuke feestjes! Daar kan je dan ook gratis naar binnen als je verkleed bent, dus dit is eigenlijk elk jaar een traditie met mijn vriendengroep.
Oh dat klinkt super leuk! Ik wou dat ik vrienden had die van uitgaan houden haha
Vanmorgen regende het keihard toen ik mn zoontje naar school moest brengen dus de tram gepakt ipv de fiets. Maar de terugweg besloot ik te wandelen door de regen. Had een goede jas met capuchon,koffietje gehaald,podcast aan en ik vond het zoo lekker en cozy
Ik vind dit najaarsweer eigenlijk wel fijn altijd. De ochtenden zijn zo heerlijk fris en het koelt alweer eerder af omdat het vroeger donker wordt.
Vind het wel leuk dat je met dit weer wat makkelijker leuke najaarsactiviteiten kan doen, zoals appels plukken ofzo
Wat is een fijne herfst en regenjas? Het liefst ook een wat langere. Heb nooit een tussenjas gehad, want kwam nooit buiten met dat weer. Maar nu heb ik een hond dus moet ik wel.
Ik vind Ilse Jacobsen jassen fijn. Ze zijn prijzig, maar de kwaliteit is goed en er komt geen regen doorheen
Deze x 1000. Ik heb hiervoor jarenlang een America Today jas gehad, maar deze is echt dubbel en dwars het geld waard. Draag hem ook echt veel en ziet er ook nog goed uit.
Ik had de mijne gelukkig in de sale gekocht. Ik denk dat ie nu ongeveer vijf jaar oud is en het is nog steeds een prima jas
Hier een America Today jas in het mintgroen, echt wel tevreden van, alleen heel erg zweterig!