Ik heb net deze heerlijke plaid bij de Leen Bakker gekocht in een herfstkleurtje. Hij is gigantisch en heel warm (ik had 'm nu al ff over gedaan maar daarvoor is 't nu eigenlijk nog net te warm in huis). Het is de plaid niek xxl en hij is blijkbaar nog tm 3 september in de aanbieding. Ik kwam er zelf bij de kassa achter dat hij in de aanbieding was.
Deze is echt heerlijk! Heb hem al een aantal jaar en blijft mooi ook.
Ik houd van de herfst en totaal niet van al die herfstmeuk die in huis gesleept wordt, maar deze kon ik nog wel waarderen voor pompoensoep:
(voor de liefhebber, linkje H&M home)
Wat een geld voor een pan! Le creuset heeft ook zo’n pompoenpan. Maar I love it behalve de prijs haha
Hahaha ik was zooo enthousiast want ik dacht dat er een budgetvariant van die van Le Creuset zou komen. I feel bamboozled.
Hahaha ik ook. Dacht yes eindelijk een betaalbare
Een pan van >300 euro, ‘leuk voor pompoensoep’
Haha ja dat is gewoon hele hele dure herfstmeuk
Maar hoe kan precies dezelfde nou zó veel goedkoper zijn? Als het nou een ander merk was oké
Nvm. Dit is een inimini versie van 0,5 liter ipv 3,5
Ah joh pompoen soep is toch niet te nassen dus 0.5 liter is genoeg
Ik heb die pompoen braadpan 2 jaar terug bij de Bijenkorf gekocht voor 250 euro, zelfde grootte ook. H&M zet jullie af haha
mijn moeder heeft die pan ook, weet ik ook weer hoeveel zij uitgeeft aan pannen
Hoe bevalt dat ding? Ik heb die pan namelijk een keer in de winkel gezien en tering die was loei zwaar. Ook de deksel optillen vond ik een gedoe. Dat steeltje vond ik onhandig
Neh je moet beter je best doen. Dit is een mini. Misschien mag je volgend jaar leider zijn. Beter je best doen.
Ik zeg in ieder geval een ding, gebruik het niet voor soep die je moet pureren. Super onhandig door de zijkanten. Maar ik gebruik het voor stoofpotten of vlees en daarvoor bevalt het prima. Maar ik gebruik ook vrij veel zware potten, omdat ik gietijzeren potten en pannen geërfd heb, dus ik ben het gewicht ook wel gewend.
Is de vorm dan niet irritant? Ik heb een normale le creuset pan en die is best zwaar. Dus als die vorm ook zo gekarteld is als een pompoen neee bedankt😅
Wellicht is dit nog een tip, Next Direct heeft iets vergelijkbaars en die is wat betaalbaarder:
Volgens mij is het wel enkel een ovenschaal en geen pan zoals die van Le Creuset.
Ik heb / hoef deze niet maar vind hem er wel leuk uitzien. Er zijn ook kleintjes van.
Even voor de duidelijkheid, zoiets zou ik nooit kopen
En sorry allemaal, ik was niet op de hoogte van een le creuset pan en zag de prijs nadat ik dit had geplaatst
Misschien kunnen we er een zelf kleien. Ook een suuper leuke herfst activiteit.