Het hoepeltopic

Ik kan de hoepel echt veel beter/langer hoog houden als ik echt heel snel ga. Terwijl als ik filmpjes kijken van mensen hoeven zij helemaal niet zo snel te draaien. Heb ik misschien een verkeerde hoepel voor mijn lichaam of doe ik het gewoon fout?

Als je een kleinere hoepel hebt moet je sneller draaien, misschien komt het daardoor?
Komt hij ongeveer tot je navel als je hem op de grond voor je zet?

Hij komt ongeveer 1,5-2 cm onder mijn navel. Dus ik denk dat dat wel goed genoeg is?

hmm ja dat lijkt me ook wel goed.
Misschien is het gewoon een kwestie van oefenen? Sorry geen idee :sweat_smile:

1 like

Gisteren mijn hoepel binnengekregen en nu al veel gebruik van gemaakt. Vind het heel rustgevend op de een of andere manier haha. Wel een flinke blauwe plek al, omdat ik in eerste instantie te veel op mijn heupen hoepelde en de hoepel dus zakte. Nu blijft hij stabiel in de taille.
Moet vandaag veel voor studie doen, maar heb eigenlijk de hele tijd zin om te hoepelen haha

3 likes

Heeft iemand hier zo’n verstelbare hoepel? Werkt dat een beetje fijn?

zo eentje

https://www.amazon.nl/dp/B08ZY5SML6/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_JQCRJBC12WGS64HRFS79

ieeeeeee straks komt je velletje ertussen

2 likes

Als het goed is zit hij aansluitend om je lijf heen en krijg je er dus geen ā€˜klappen’ van. Ik zie ze nu heel veel op tiktok langskomen en daar ziet het er gemakkelijk en leuk uit.

Ik wil het hoepelen ook weer oppakken. Hoeveel minuten hoepelen jullie per keer en dan dagelijks of ?

1 like

Sinds ik mijn hoepel heb (nog niet zo lang), probeer ik dagelijks te hoepelen. De ene keer is het vijf minuten, de andere keer hoepel ik een half uur tot uur haha. Buiten hoepelen vind ik ook fijn!

1 like

Een uur pff !

Haha ja, maar heb mijn hoepel nog niet zo lang dus het zal beginnersenthousiasme zijn.

Hoe vaak hoepel jij nu? En hoe vaak zou je willen hoepelen, omdat je zei dat je het weer op wil pakken?

Ik heb hem net weer van zolder gehaald. Dus ik moet het echt opbouwen :rofl::sweat_smile:

1 like

Ja ik snap het! Zou gewoon lekker rustig beginnen en niet heel erg op de tijd letten. Dus niet dat je per dag per se een kwartier moet hoepelen. Tenminste, dat zou voor mij averechts werken.

1 like

Ik hoepel soms een paar minuten tussen het werk door en als ik wat meer tijd heb doe ik een langere workout van Hoop Plus Fit > https://www.youtube.com/channel/UCYdGGcg57yKGVp_bFoIcPMg. Fijne muziek en vind haar stem heel kalmerend hahaha

3 likes

Ik danste vanochtend in mijn ondergoed door de slaapkamer en toen besloot ik dat ik wilde hoepelen. Morgen maar eens bij de action kijken maar geloof dat ik de hoepels niet meer heb gezien.

1 like

Meestal hebben ze bij dat soort winkels enkel kinderhoepels. Daar kom je als volwassene niet zo ver mee (te klein en te licht om te blijven draaien). Je kunt beter een danshoepel kopen.

1 like

Ik heb net in een opwelling besteld bij Robin hoop haha. En nu maar hopen dat hij niet na 1x in de kast belandt

3 likes

Ik vind het echt leuk! Dacht dat ik het niet kon maar ik was blijkbaar met mijn slechte kant begonnen haha. Een kant kan ik het prima een tijdje mee en die andere begint ook al wel te komen! Doe nu steeds gewoon een paar liedjes opzetten en dan een klein half uurtje hoepelen

3 likes

Dat is al best lang. Ik wilde net vragen hoe je het vond, leuk dat het bevalt. :hugs: