Het influencertopic #23

Beter klikken

16 likes

Gaat dat over dit forum? Of over viva ofzo?

4 likes

Nee egf

4 likes

er gebeurt oprecht niets waar ik ook klik. Ik zit op de website. Heeft dit iets met een app of met instellingen op de site te maken ofzo? Voel me nu alsof iedereen een grap door heeft en ik de enige ben die echt niets snapt.

5 likes

Dat werkt alleen maar bij bepaalde versies geloof ik (bijvoorbeeld bij dark mode ofzo, weet niet of ie daar werkt want heb ik niet)

@Ikbeneenkonijn het betekent “niet mijn smaak maar veel plezier ermee”, een vrij gangbare term hier

9 likes

Dit is de link FF lexicon

5 likes

Het werkt bij mij op m’n telefoon ook niet maar het betekent ‘niet mijn smaak maar veel plezier ermee’

8 likes

Bedankt @Moskou en @vitaminwater . Zie het hier, ondanks mijn vele uren op het forum voor het eerst.

6 likes

Ja ze heeft Invisalign
(Ze post ook vaak updates erover)

9 likes

Ja en ik snap er werkelijk geen ene reet van. Die schrijfstijl. Van de hak op de tak; leestekens missen.

Maar fijn dat de sjaal weer terug is in elk geval. Goed verhaal ook. :upside_down_face:

13 likes

wat een vreselijke broek heeft ze aan

4 likes

Ja die stof is veel te slap

11 likes

Maarten blijkbaar. Maar zegt me nog niks

4 likes

Google helpt ook niet als ik zoek op Maarten en bloggen

1 like

Maarten Steendam

6 likes

Oh ziet er nog best wel gekkig uit voor een “onzichtbare” beugel.

2 likes

Haha ja het kan natuurlijk niet echt onzichtbaar zijn. Want moet met kracht je tanden een andere positie op duwen in je kaak. Je hebt om de zoveel weken een nieuw bitje met andere posities. En dat duwt dan op je tanden
Je ziet het altijd wel goed zitten, ik weet nog de aller eerste keer dat een collega dit had (jaren geleden) en ik niet wist wat het was

3 likes

Ik krijg echt middelbare school vibes van deze blogpost.

Zo’n invisalign is trouwens toch ook best makkelijk uit te doen? Zou als ik haar was voor zo’n fotoshoot die invisalign even uitgedaan hebben.

10 likes

Ja echt dat, middelbare vibes.
Met een bijzondere reactie van C. die echt precies 0 zelfreflectie laat zien.

10 likes

Ik vraag me ineens af… die Bianca… is dat nou de 'Blijfgewoonbianca" op Viva?

5 likes