Het influencertopic #23

De discussie wordt voortgezet vanaf Het influencertopic #22 - #5249 door Flowermarket.

Eerdere discussies:

24 likes

First.

40 likes

@Flowermarket ik ga naar Japan over 2 weken maar hebben niets gepland & geboekt en boeken per plek steeds verder. Juist echt super goed te doen in Japan vind ik! Is echt niet nodig wat Cynthia doet, zoā€™n mega strakke dagplanningen waar je nu al weet hoe precies je dag eruit gaat zien qua activiteiten over 3 weken per uur of dagdeel opgedeeld maar ieder zā€™n manier van vakantie vieren.

7 likes

Je moet toch iets als je van plannen je identiteit hebt gemaakt.

25 likes

Helemaal waar. De reden dat ik geen goede Structuurjunkie ben.

4 likes

Ik vind dat boekje er wel supertof uitzien. Mooi handschrift, leuke tekeningen en verhalen erbij. Lijkt me heel leuk om na de reis als herinnering te hebben.

23 likes

@Flowermarket je kan echt prima op de bonnefooi door Japan reizen

5 likes

Ohh leuk, ik stuur je een PB! We gaan 3.5 - 4 weken ongeveer dus hebben best wat tijd.

Ah lukt niet je een pb te sturen @Bergamot zou je mij kunnen pbā€™en? thanks!

4 likes

Lijkt mij ook niet echt goed om dit soort dingen te gaan plaatsen nu over een situatie die je niet kent.

9 likes

Ligt eraan wat je wil doen. Ik ben er vorige maand geweest en voor veel activiteiten moest je (lang) van te voren reserveren. Een collega van mij kon veel niet doen omdat ze te laat was met reserveren en die baalde flink. Maar goed ligt er dus aan wat je wensen zijn. Ik snap Cynthia in ieder geval goed.

7 likes

Ik moest van het reisboekje vooral lachen om het zinnetje ā€œbonnetje bewaren!ā€ na de BOOS aflevering van Hella. :joy:

Creatieve inspiratie opdoen?

14 likes

Viel mij ook op en ik moest aan hetzelfde denken :laughing:Van de taxi bewaart ze het bonnetje niet (of heeft ze het niet expliciet opgeschreven)

6 likes

Alsof elke situatie waar je verteld te willen scheiden grote kans heeft om onveilig te worden. Daarbij hebben we het nu over iemand die weggaat bij haar man omdat ze met iemand wilt zijn die minderjarige meisjes heeft lastig gevallen. Dan ben je sowieso al niet goed bij je hoofd dus kijk ik ook niet raar op van een emailtje.

30 likes

Maar het lijkt me ook niet goed om zoā€™n email te veroordelen als je de situatie niet kent.

Overigens gebeurt het best vaak, zoā€™n email. Meestal hebben mensen daarvoor wel face to face besproken dat ze willen scheiden, maar als je een vechtscheiding verwacht is bevestigen per email wel slim. Dan heb je het moment maar formeel vastgelegd

12 likes

Ik zie voor 't eerst iets van Queen of Jetlagsā€¦ ik heb bij veel influencers altijd meer het idee dat ik kijk naar een meisje van 8 die een influencer naspeelt, dan naar een ā€˜echteā€™ :rofl:

3 likes

Misschien de bon bewaren om te laten zien bij het afgeven van de huurauto?

4 likes

Ze bewaard die bonnetjes voor in haar reis journal, laat ze daarna ook gewoon zien.
Ik snap de planning ook wel, dan kun je op dat moment genieten van de reis en er alles uit halen, ipv dat je op iedere locatie alles nog moet regelen en uitzoeken qua reistijden etc. Zou mij ook veel rust geven.

3 likes

Maar dit weten we helemaal niet? Ik vind dat hier wel heftige uitspraken worden gedaan (waar weer op voort wordt geborduurd door anderen) op basis van een vermoeden van Yvonne.
Misschien gaat ze wel om heel andere redenen scheiden en heeft Thijs er helemaal niets mee te maken.

5 likes

Er zijn wel fotoā€™s gedeeld waarop noor met thijs gezien is afgelopen week. Plus het is bevestigd dat ze vreemd is gegaan met thijs. Zo gek zijn conclusies dan niet echt toch?

9 likes

Is dit het juiste topic om over Gio te praten?

5 likes