Het influencertopic #24

Wat je ook van de naam mag vinden of hoe niet-doorsnee een naam ook is, ik vind het echt kak om te zeiken op kindernamen.

Zo flauw en lullig. Jullie lijken wel pestende basisschoolkinderen als het om namen gaat :cry:

28 likes

HĆ© niemand zegt nu toch iets lulligs over die naam? Alleen dat het een merknaam is. Hoe is dit pesten

17 likes

Nahhh we halen herinneringen op. Pestende kinderen vd basisschool zouden zeggen: Oeehh Mexx heeft Sexx met een hekssss

14 likes

Nou dat lijkt toch nog best veel op ā€œverwekt in een pashokje bij de Mexxā€

7 likes

Goh

Heb je er wel eens over nagedacht dat als mensen ff een beetje chill doen over namen buiten hun straatje om dat dit helemaal geen probleem is? En wat is überhaupt een ā€œnormaleā€ naam volgens jou?

2 likes

Het was meer een verwijzing naar celebrities die hun kind vernoemen naar de plaats van verwekking. En omdat de Mexx een weinig inspirerende plek was voor seks en al jaren failliet is, leek het me een onschuldige onmogelijkheid.

Maar het kind kan er inderdaad niets aan doen en het is een flauw grapje, dus ik zal het niet meer zeggen.

6 likes

Jeroen en Marieke.

12 likes

Ik vind Mexx wel echt een leuke naam haha. Zowel voor j als m.

6 likes

Het kledingmerk bestaan nog gewoon! Maar vind het wel cute klinken. Klein mexje :pleading_face:.

4 likes

Zó’n gekke aparte naam in Mexx nou toch ook weer niet toch? Dat jullie hier helemaal op los gaan joh. Saaierds.

57 likes

Ik vind het wel grappig. Dubbel x had niet gehoeven van mij, maar verder prima toch?

3 likes

Ik vind het een leuke naam maar zou een kindje nooit een naam geven wat rijmt op sex. Je weet hoe naar kinderen naar elkaar kunnen zijn.

7 likes

Je hebt toch ook Dex. Als je wil kan je op elke naam wel wat stom rijmends verzinnen. Daar ga je het toch niet voor laten.

8 likes

Dat is met wel meer namen die eindigen op een dubbele letter. Ik heb zoveel geks gezien in m’n leven, ik vind dit normaal.

@Maurice ach hou toch op, zo is op elke naam wat te verzinnen.

Zo te lezen waren de laatste weken spannend en lijkt het goed te gaan met hem, dat is het belangrijkste.

5 likes

Mijn naam rijmt op soa, ook niet fantastisch maar ach viel me nog best mee.

9 likes

Mexx past wel echt perfect bij Sint Willebrord.

En Gio en zijn familie zijn Tokkies, wie had een chique naam verwacht? Hij heet fucking Gio en z’n zus heet Melanie, dit past bij hun.

48 likes

Ze hadden m ook Kik of Sol of Djaylano kunnen noemen dus Mexx valt toch wel mee :joy:

9 likes

Ach ja Lex rijmt ook op seks toch?
En Maurice rijmt op p…

Lekker boeiend

3 likes

Paurice…? :joy: ik kom er niet uit

edit: oooh pies!

58 likes

Loes rijmt op??

6 likes