Het influencertopic #24

De discussie wordt voortgezet vanaf Het influencertopic #23 - #5246 door ciselering.

Eerdere discussies:

29 likes

Ik heb ook een high tea uit 2016 tegoed. Anderen ook?

6 likes

Wauw hoe sneu ben je dan, en dan bedoel ik die Anne hahah Jezus. Kom je 8 jaar later mee😂

14 likes

Nou dit wat ik eerder postte ging dus ook over Serena… wat was ik teleurgesteld, het was echt iets van 12 jaar geleden ofzo en ik was super happy om haar in het echt te zien maar er kwam bij haar geen lachje af en ze was super arrogant! :confounded:

1 like

Oh oeps kon niet meer op mn oude bericht reageren

6 likes

weet je zeker dat het serena was en niet betty

10 likes

Hahaha wauw ja ik snap dat het zo werkt met het hele ‘hallo geef eens tips/advies’ wanneer influencers daarom vragen maar dit zal toch ook niet in je voordeel werken? Goed als de gesponsorde vakantie voorbij komt dan misschien toch wel. (En waarom altijd die sneer naar anderen terwijl je zelf zo alleen maar roept dat iedereen aardiger moet zijn tegen elkaar :smiling_face_with_tear:)

15 likes

Nou Sanneke, dat komt omdat de mensen die de gratis vakanties weggeven jouw gezanik over hun accomodatie niet willen riskeren

69 likes

Sanne maakt toch ook helemaal geen leuke content. Ik snap wel dat bedrijven daar niet mee willen samenwerken. Ze weet niks te verkopen met die stories die ze maakt.

41 likes

Denk dat zij ook helemaal geen duidelijke doelgroep heeft, bedrijven kunnen daar weinig mee vermoed ik

7 likes

Ik haat het van mezelf dat ik bij Sanneke en Bram de Wijs zo ongeveer dagelijks dezelfde irritatiegevoelens heb, maar ik ze toch steeds niet ontvolg :smiling_face_with_tear: ja irritainment enzo, maar wat is daar de psychologische verklaring voor :weary:

Ben wel gestopt met elke dag de vlogs kijken van Bram

7 likes

Nee, zo’n tweet de wereld in gooien helpt vast voor meer sponsor deals.

8 likes

Ik had dat dus bij Cynthia. Al jaren geleden, volgens mij nog in de Miss Lipgloss-tijd. Ze maakte toen best leuke content, maar ik ergerde me gewoon aan haar, niet mijn type mens. Ontvolgen is dan wel echt lekker, hoef je je niet meer onnodig te ergeren. Ik twijfel nu over Bonnie :smile:

10 likes

Maar waarom krijgt Aranka dan wel elke week een ander Corendon reisje? :sweat_smile:

5 likes

Ik vind Bonnie ook steeds irritanter ja, nadat ik haar al een tijdje niet meer volgde duikt ze opeens op bij Bram. Afgelopen weekend haar Bath/Brighton vlogs gekeken maar vond dat ook weer zoveel gezeur en kinderachtig gedoe :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Ja, ik weet niet, ze doet wel echt haar best om leuke vlogs te maken, maar ik kan niet (meer?) met haar relaten, ik denk vooral door die mega cringy TikToks/reels.

14 likes

Omdat zij vrij steady is en een blog goed meetbaar is qua verkeer en linkjes. Denk dat haar blog, die al jaren draait, aardige waarde heeft opgebouwd.

10 likes

Ik kan het echt aanraden om Bonnie te ontvolgen, het verschijnt niet meer op mijn tijdlijn. Alleen als ik zin heb in irritainment zoek ik haar nog op soms.

12 likes

Snap nooit helemaal die twijfel over ontvolgen? Het is niet dat je nooit meer terug kan daarna???! Ontvolg diegene gewoon en als je hem/haar echt mist (wat ik me weinig voor kan stellen maar goed wie weet) dan druk je drie dagen later toch gewoon weer op volgen? Pas de probleme.

43 likes

Ik vind Bonnie gewoon niet oprecht overkomen. Alsof ze een typetje speelt. Dat stoort mij het meest

16 likes