Het influencertopic #24

Wat stond er in dat VN interview dan? Ik vond zeikschrift altijd fijn om te volgen. Heb deze commotie helemaal gemist

3 likes

Hahah nee niet eens, maar zit niet zo in de beuty topics dus zal m wel gemist hebben :smile:

5 likes

Oplichter ivm die cadeau box? Is alweer even geleden toch

5 likes

Het zit nu achter een betaalmuur en wat er precies in stond weet ik niet meer. Wel dat ze heel erg aan het navelstaren waren. Hier zie je er wat reacties op: Tzum | Nieuws: Daan Heerma van Voss al twee dagen trending op Twitter na ijskast-interview - Tzum

5 likes

Hij had toch ook een soort ode aan de Marokkaanse bakker uit zijn buurt, echt cringe dacht leave the bakker aloneee!!! :rofl::rofl:

3 likes

Weet niet of ze er per se nat van worden maar blijkbaar herkennen veel forummers zich in haar vrolijkheid, zelfverzekerdheid, zelfspot, hart op de tong, niet zeiken, niet alles zo serieus nemen… hmm toch wel verrassend idd.

6 likes

Ja ik expose mezelf hier wel als iemand die op haar 15e opeens het beutyblogtopic ontdekte en heel erg genoot van alle juice, maar ik durfde geen account te maken om mee te praten want ik was heel actief op girlscene en daar vonden mensen het EGF intimiderend, lol. Dus ik heb de turtulio-comment in real time gezien, maar tegelijkertijd ben ik stiekem ook gewoon nieuw hier

(sorry ik zal weer on topic gaan maar dit was even een deep cut)

5 likes

Niet zeiken? Vroege weleens een vlog van haar gezien?:smiling_face_with_tear:

10 likes

Vrolijkheid en niet zeiken vind ik best grappig in de context met monica geuze.

12 likes

Het meest relatable van Monica met leden van dit forum vind ik het eeuwige geklaag en gezeik :joy:

15 likes

Oh dan heb ik duidelijk niet goed gekeken! Ik kijk/keek ook niet veel vlogs maar zo komt ze in het algemeen wel op me over.

5 likes

Schaamteloos.

29 likes

Huh wat is er speciaal aan een H&M jurk dat ie met vlekken voor €100,- verkocht moet worden

14 likes

Dit moet toch een typefout zijn? Al vind ik €10 voor een H&M jurk met make-up vlekken met conditie ‘goed’ al te hoog.

10 likes

Van een bekende influencer dus waarschijnlijk zijn er wel fans die een ongewassen H&M jurk voor een belachelijk bedrag willen kopen van haar. Schandalig maar goed ze is dan ook een zakenvrouw he

1 like

Uit interesse ff met Google Lens opgezocht, hij was nieuw €249

Vind €100 als er allemaal vlekken in zitten nog steeds te duur maar het is dus niet per se goedkoper ofzo dan de aanschafprijs wat zij vraagt. Daarbij, breng m gewoon ff naar de stomerij haha

9 likes

Neem zelf de moeite om hem te stomen of laten stomen en verwerk dat eventueel in je vraagprijs, blijf het schaamteloos vinden.

6 likes

Ja ik bedoel vooral naar die iris dat ze m moet laten stomen voordat ze het op Vinted gooit, zie dat je het ook anders kan interpreteren

2 likes

Nou of het blijkbaar 250 euro gekost heeft zou ik voor dit vod nog geen 25 euro betalen.

Maar ieder zijn ding natuurlijk. :crazy_face:

11 likes

Als ik zoveel zou betalen voor dat paarse ding was ik er wel wat zuiniger op geweest.

8 likes