Het influencertopic #24

Oud-influencer Diana van D is for Dazzle heeft samen met haar zus een bloemenwinkel geopend in Amsterdam, random? Bron: Tiktok

Edit: oh blijkbaar is ze hier al jaren mee bezig. Ik was haar uit het oog verloren toen ze nog Engels studeerde.

7 likes

Ik kreeg al stress van het lezen van de inhoudsopgave/hoofstukindeling. Die is volgens mij drie pagina’s lang.

4 likes

In haar nieuwsbrief schrijft Mascha dat zij en Gregor afscheid hebben genomen van hun manager… Zou dat toch te maken hebben met die hele Hella affaire?

7 likes

Ja of ze kwamen er gewoon eindelijk achter wat voor weirdo het is :joy:

32 likes

Was Max hun manager?

4 likes

Oh waar heb je die kunnen zien dan?

2 likes

Ze heeft een story vastgezet over haar boek, 2 weken geleden gepost.

17 likes

Is de nieuwsbrief weer terug? Al eeuwen geen voorbij zien komen!

1 like

Ja vandaag verzonden! Hij zat bij mij in m’n ongewenste mailbox.

1 like

Wat was dan de Hella affaire?

2 likes

Ik vermoed het Boos-gebeuren. Max was daarin ook te zien en kreeg volgens mij nog flink wat geld van haar.

1 like

Wel irritant eigenlijk hè, nu weten we én niet waarom Mas en Cynthia ruzie hebben en dan komt óók nog dit grote mysterie er bij waarom Max ontslagen is :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

20 likes

Lijdensweg :weary:

12 likes

Het houdt niet op…

5 likes

Zag dit net bij een Britse influencer, vind het echt een beetje gênant om zoveel dezelfde kleding te hebben. Hoe kies je dan ook welke je wil dragen?

22 likes

Jezus meid hoeveel saaie truien en leggings kun je hebben

46 likes

Echt hoe krijg je je kledingkast zo netjes. :sob:

7 likes

Je moet je truien ook niet hangen, rekken ze van uit

24 likes

Dat is het ding. Je kiest helemaal niet. Gewoon blind pakken en aantrekken, alles combineert toch wel prima bij elkaar en dat scheelt je veel headspace. Steve Jobs deed het ook zo :smile:

20 likes

8 dezelfde grijze truien :rofl::rofl:

6 likes