Oud-influencer Diana van D is for Dazzle heeft samen met haar zus een bloemenwinkel geopend in Amsterdam, random? Bron: Tiktok
Edit: oh blijkbaar is ze hier al jaren mee bezig. Ik was haar uit het oog verloren toen ze nog Engels studeerde.
Oud-influencer Diana van D is for Dazzle heeft samen met haar zus een bloemenwinkel geopend in Amsterdam, random? Bron: Tiktok
Edit: oh blijkbaar is ze hier al jaren mee bezig. Ik was haar uit het oog verloren toen ze nog Engels studeerde.
Ik kreeg al stress van het lezen van de inhoudsopgave/hoofstukindeling. Die is volgens mij drie pagina’s lang.
In haar nieuwsbrief schrijft Mascha dat zij en Gregor afscheid hebben genomen van hun manager… Zou dat toch te maken hebben met die hele Hella affaire?
Ja of ze kwamen er gewoon eindelijk achter wat voor weirdo het is
Was Max hun manager?
Oh waar heb je die kunnen zien dan?
Ze heeft een story vastgezet over haar boek, 2 weken geleden gepost.
Is de nieuwsbrief weer terug? Al eeuwen geen voorbij zien komen!
Ja vandaag verzonden! Hij zat bij mij in m’n ongewenste mailbox.
Wat was dan de Hella affaire?
Ik vermoed het Boos-gebeuren. Max was daarin ook te zien en kreeg volgens mij nog flink wat geld van haar.
Wel irritant eigenlijk hè, nu weten we én niet waarom Mas en Cynthia ruzie hebben en dan komt óók nog dit grote mysterie er bij waarom Max ontslagen is
Lijdensweg
Het houdt niet op…
Jezus meid hoeveel saaie truien en leggings kun je hebben
Echt hoe krijg je je kledingkast zo netjes.
Je moet je truien ook niet hangen, rekken ze van uit
Dat is het ding. Je kiest helemaal niet. Gewoon blind pakken en aantrekken, alles combineert toch wel prima bij elkaar en dat scheelt je veel headspace. Steve Jobs deed het ook zo
8 dezelfde grijze truien