Ik ben het er grotendeels mee eens maar deze woningmarkt is zo fucked up dat je gewoon weinig keuze hebt. Blijf erbij dat ik het eeuwig zonde vind, maar ik vind verduurzaming wel een betere reden dan gewoon omdat je het mooi vindt. Ik gruwel ook bij die filmpjes waar ze bijvoorbeeld een authentieke trap eruit slopen en een lelijk goedkope nieuwe trap terugzetten.
Ja daar heb je ook zeker gelijk in, een nieuw huis wat goed geïsoleerd is kost heel veel geld. En huizen die betaalbaarder zijn zijn ook de huizen waar wat aan moet gebeuren, wat ook weer freaking duur is.
Maargoed, terug naar influencers ![]()
Huh heeft zij al 2 kinderen
Huh Dee is een zangeres?
Op welke braderie?
Sharelotte is weer vrijgezel
Aan haar stories te zien
Mijn god zij heeft echt een internetverbod nodig
Van mij mag ze blijven. Goede reminder dat ik het zelf allemaal nog best goed voor elkaar heb.
Oh lord wat een havo 3 msn drama is dit zeg
haha ja het is ook echt saaie drama elke keer om hier bij te lezen. kan serena niet weer even een keer gaan trollen ofzo
Is het alweer weggehaald?
En toch volgen jullie het allemaal
Graag wel blijven plaatsen hier want ze heeft mij geblokkeerd.
Echt tering onaardig dit
Iamtheknees, bekend van Rutger, kom ik de laatste tijd ook steeds tegen in lives met allemaal random mensen… Die heeft teveel tijd over ofzo? Wat is dat toch met deze vrouwen
Ik weet niet hoe TikTok werkt, is dat doin a mi hair door haar geschreven?
Haha ja dat heeft ze er zelf onder gezet… ![]()
Ja, ik kwam dit laatst ook een aantal keer tegen? Vet raar.
Ja zie dit ook steeds. Vind het echt zo zielig overkomen. Ook steeds met mannen. Echt jammer, vond haar ‘vroeger’ wel leuk
Het zijn ook altijd van die hele vage gesprekken