Nee er werd gevraagd of ze aan het puffen en steunen was en dat was ze niet. Er zullen wel meer mensen daar interne stress hebben gehad maar dat kan ik niet zien
Ik vind Thijs en Anna Nooshin echt een leuk stel, ze delen niet veel maar als ze samen wat delen vind ik het echt leuk overkomen.
Ohh ik juist niet, Thijs is echt mijn BEC
Ook niet handig om het hier te plaatsen dan
Ik volg beiden niet maar zijn scam zogenaamd Italiaans restaurant fiets ik elke dag langs en kan alleen maar denken ugh Parool recensie was wel fijn
Hahaha ja oke dat heb ik even niet meegerekend
En dat interview met Thijs bij Robbert man o man
Zo vol van zichzelf
Sinds kort volg ik Michael Duvall, geen idee of iemand hem hier kent, maar er kwamen steeds reels van hem voorbij en man man man, die gast is echt koopziek. Ik vind het ergens echt fascinerend om te zien hoeveel zooi en voor hoeveel geld hij onderhand dagelijks inslaat.
Soort mannelijke Charlotte Blitzblum?
HOLY FUCK
Zij is gewoon koopziek op alle fronten. Mensen zouden haar echt massaal moeten ontvolgen hoor ipv hier naar te blijven kijken en er om lachen maar het daarmee indirect wel aan te moedigen.
Wow en deze baby is nog niet eens geboren? Heftig wel.
En ook nog in de lente uitgerekend, gelukkig heeft ze 4 teddypakken/jasjes gekocht!!
En (nog) niks tweedehands ofzo hè, zo zonde ook.
Hahaha wie heeft nog meer dat filmpje op widya’s story gezien dat ze zo met z’n allen innig zitten te knuffelen met elkaar incl kusjes
Intens
Is ze weer bij Lois? Ze is echt geobsedeerd door haar
Ik weet niet wat er gebeurd is maar vind het ergens zo sneu voor paula.
Ik vind het ook heel sneu voor Paula! Volgens mij volgens ze elkaar ook niet meer
Ja inderdaad. Zag het ook voorbij komen bij juice channel. Hun vriendschap was zo intens, paula was zelfs bij de bevalling. En dan nu ineens niks meer.
Hahaha oh god