Het influencertopic #24

Ik vind die Saskia echt super fascinerend, juist voor dit alles al. Haar business maar ook haar persoonlijkheid. Zij wordt rustig gewoon mee op vakanties genomen, naar sterrenrestaurants & de meest dure hotelkamers. Echt bizar

Ik vind haar openheid (wat betreft haar privé situatie) tot op zekere hoogte goed, dat kan zeker supportive zijn voor andere vrouwen. Maar bepaalde zaken horen niet op TT/social media.
Vraag me ook af wat die ex ervan vindt, aangezien hij met naam en toenaam en gezicht wel altijd voorbij is gekomen ook. Best een behoorlijke exposure

5 likes

Ik moet zeggen dat ik geen trouwe volger ben, zag soms haar filmpjes voorbij komen en kreeg laatst ineens een video van haar aanbevolen waarin ze vertelt verliefd te zijn op een getrouwde klant (?)

Vind het vooral voor die kinderen heel sneu dat hun hele thuissituatie op straat ligt. Huiselijk geweld is al heftig genoeg.

5 likes

heeft ze dit inmiddels bevestigd?!

2 likes

Ik dacht dat ze in de live van eergisteren zei dat het geen klant is?

4 likes

Cynthia maakt reclame voor een online spel Domino Dreams en een aantal mensen geven aan dat ze dit niet bij haar vinden passen. Ik eigenlijk ook niet.

7 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte. Wat, nu ik erover nadenk, eigenlijk wel grappig is. Voor hetzelfde geld zit Cynthia echt dagelijks/wekelijks dat spelletje op de bank te spelen, maar daar kan ik me kennelijk niks meer bij voorstellen. In mijn hoofd zit ze te aquarellen, doet ze yoga of is ze bezig met eten(tjes) of haar bedrijf, zoiets. Het voelt off-brand voor haar en het lijkt bijna alsof ze het geld nodig had (zal wel niet) om deze spon aan te nemen.

7 likes

Volgens mij in de comments van die video wel maar heb het niet helemaal opgeslagen :sweat_smile:

3 likes

Ik snap de link naar structuurjunkie ook echt niet. Ja het is goed om chill momentjes te plannen, maar of zo’n super verslavend telefoonspelletje vol microtransacties nou de beste oplossing is….

11 likes

Bij Cynthia denk ik eerder aan een spel als Animal Crossing, lekker haar eigen eiland bouwen en bewoners hunten om daar vervolgens weer een cursus over te gaan geven ‘Bouw je eigen AC eiland met Cynthia’

18 likes

Zijn dat geen deep fakes? Er worden wel vaker BN’ers en influencers gebruikt voor zulke nep advertenties voor van die games waar je zogenaamd geld kan verdienen enzo. Heel irritant die reclames, soms word ik er echt mee dood gespammed en rapporteer ik alles in de hoop dat er iets mee gedaan wordt. Ook als ik dan een bekende persoon zie rapporteer ik het specifiek, iets met identiteitsfraude.

Cynthia heeft mij geblokkeerd dus ik weet niet of dit echt op haar eigen pagina staat.

edit: oh ik zie nu ook de nieuwere posts hier… Lijkt dus wel op haar eigen insta te staan? Raar wel… Ik doelde zelf op die advertenties in de stories.

5 likes

Ja het staat in haar insta stories, dus ik neem aan dat het geen deepfake is.

2 likes

Heel vreemd, ze zal er wel flink veel geld voor gekregen hebben lol

7 likes

Nou inderdaad! Ze zegt dat haar ex heeft ingestemd met wat ze deelt, maar komt zo gek over…

5 likes

Volgt iemand hangersvannelly? Ik vind haar wel leuk altijd maar ben teleurgesteld dat ze nu een paar dagen geleden een TikTok had over edelstenen die je kunnen helpen zwanger raken :exploding_head:

1 like

Nah op zich wel in lijn met wat zij eerder heeft gedeeld, volgens mij is ze sowieso vrij spiritueel en was ze ook aardig anti vax in coronatijd want het lichaam heelt zichzelf etc.

6 likes

Haar hele familie is antivax, pro zwarte piet en noem maar op.

@Dushoi Het is dat ik een groot deel van de mannen echt heel onaantrekkelijk vind, anders had ik een carrièreswitch gemaakt. Het lijkt me oprecht heel boeiend.
Ik vind het alleen moeilijk te geloven dat getrouwde mannen gebruik maken van een ‘girlfriend experience’. Daar komen ze toch niet voor, lijkt mij

8 likes

Volgens mij houdt een deel van de girlfriend experience ook in dat ze bijv pijpen zonder condoom. Dat maakt het wellicht ook aantrekkelijker :crazy_face:

Ik vind het indd ook interessant, ga je toch nadenken: “Zou ik het kunnen?” Maar het antwoord is toch altijd nee :joy:

7 likes

Dat is wel heel intens​:sob::sob:
Maar ik moet zeggen dat ik vind dat haar dames weinig verdienen. Met OnlyFans kun je zoveel meer verdienen.

5 likes

Had geen idee, ik volgde haar nog niet met corona :joy:

2 likes