Het influencertopic #24

Haar hele familie is antivax, pro zwarte piet en noem maar op.

@Dushoi Het is dat ik een groot deel van de mannen echt heel onaantrekkelijk vind, anders had ik een carrièreswitch gemaakt. Het lijkt me oprecht heel boeiend.
Ik vind het alleen moeilijk te geloven dat getrouwde mannen gebruik maken van een ‘girlfriend experience’. Daar komen ze toch niet voor, lijkt mij

8 likes

Volgens mij houdt een deel van de girlfriend experience ook in dat ze bijv pijpen zonder condoom. Dat maakt het wellicht ook aantrekkelijker :crazy_face:

Ik vind het indd ook interessant, ga je toch nadenken: “Zou ik het kunnen?” Maar het antwoord is toch altijd nee :joy:

7 likes

Dat is wel heel intens​:sob::sob:
Maar ik moet zeggen dat ik vind dat haar dames weinig verdienen. Met OnlyFans kun je zoveel meer verdienen.

5 likes

Had geen idee, ik volgde haar nog niet met corona :joy:

2 likes

Ik snap ergens wel wat je bedoeld.
Ik vind ook niet perse dat zij het heel erg verheerlijkt want ze vertelt ook verhalen dat ze bv wel eens tegen mannen moet zeggen dat ze zichzelf eerst moeten gaan wassen omdat ze niet fris genoeg zijn ofzo. Maar toch vind ik het ergens wel fascinerend. Maar dat komt omdat ik dan haar verhalen een soort van projecteer/combineer met mijn eigen seksleven. Waarbij ik voor elke man zelf gekozen heb of ik het bed wil delen. En dat is natuurlijk totaal
Geen realistisch beeld van haar werkelijkheid

Verdienen haar dames zo weinig ja?

8 likes

Je eigen klanten kiezen zou geweldig zijn, maar zo werkt het inderdaad niet. Voor een aantal avonden werken per week verdienen ze ongeveer 8000 euro per maand. Dat is veel geld, maar toch te weinig voor het werk dat ze doen

6 likes

Dit is vooral in theorie zo. Die hele markt daar is best verzadigd. Dus tenzij je echt een niche hebt of om wat voor reden dan ook toch nog een wat groter publiek kan vinden, verdien je echt amper iets met OnlyFans en al helemaal niet duizenden euro’s. Het beeld is echt heel erg vertekend doordat de sucdesvolle mensen hun inkomsten delen maar de mensen die amper iets verdienen ermee en maanden moeten werken om überhaupt een abonnee te krijgen die hoor je (bijna) nooit. Beetje als influencer nu. Ja je kan nu beginnen met influencen maar je gaat eerst heel lang amper iets of niks verdienen ermee voordat je misschien de kans krijgt om de top te bereiken en/of er van te kunnen leven.

28 likes

Ja helemaal eens. Niet dat het hier letterlijk gezegd werd nu, maar vaak met dit soort banen roept dan ook iedereen: ‘hihaho nou ik ga ook wat naaktfoto’s op only fans zetten hoor, ben ik zo rijk!’ terwijl je dan dus de discipline en kennis die je nodig hebt om zo’n following op te bouwen totaal niet serieus neemt.

7 likes

Biecht: Ik heb weleens voor de meme een onlyfans opgericht met alleen maar filmpjes van ik die biertjes adt (wel gekleed). Het was een experiment wat ik een jaar vol zou houden maar ik was het al na 2 weken beu en ik hergebruikte gewoon oude filmpjes hahahahaha. Dus nu is er een inside joke dat elke keer als ik iets moet adten dat ik dan zeg deze is voor mijn onlyfans.

28 likes

Geld mee verdient?

5 likes

Bonnie is zwanger

31 likes

Nee ondanks de erg hoge korting heb ik niemand kunnen overtuigen om abonnee te worden. En na een maand inactiviteit word je profiel ook verborgen.

3 likes

oh god

21 likes

Wow had dit echt niet verwacht! Heel leuk voor ze

6 likes

Ik denk nog steeds dat Nick 100% gay is, dus in die zin wel verrassend.

52 likes

Vanaf december elke dag een zwangerschapsvlog, wordt dit de nieuwe Charlotte?! :smiling_face_with_tear:

10 likes

Het enige leuke aan Bonnie vind ik dat ze nog geen kinderen heeft :joy:

55 likes

Leuk voor Bonnie en Nick!
Verklaard wel waarom haar vlogs zo saai waren de laatste tijd :see_no_evil:

13 likes

Ieder mens is leuker wanneer ze nog geen kinderen hebben

52 likes