Het is bijna Kerstmis!

Ik heb mijn kerstpakket binnen en ben er super blij mee! Echt leuke standaard dingen zoals nootjes, chocola enzo,maar ook een hele mooie thermosfles!

En nu ga ik op jacht naar kunststof groene kerstballen want volgens mijn man zijn alleen zilveren en witte ballen voor tokkies. :unamused:

2 likes

Oh ja heerlijk, kerstpakketten!! Ik wil foto’s zien!

8 likes

Ik weet niet of ik bij mijn bijbaan een kerstpakket krijg want ik werk er pas sinds dit jaar, hoop het wel :star_struck:
Bij mijn eerste bijbaantje (Action) kreeg ik echt een dik pakketje, dat was echt leuk.

Jaaa ik ook!

Ik krijg zelf maandag een leesbox van mijn stageplek/bijbaan. We konden kiezen tussen een borrelbox, een filmbox of leesbox. Ben benieuwd wat er in zit.

2 likes

Jaaa daar ben ik zo dol op! Vond het vroeger ook zo fantastisch als mijn stiefvader met zijn klassieke kerstpakket thuiskwam. Puur dat uitpakken, het eten erin (ragoutbakjes enzo) interesseerde me niet zoveel.

Ben ook heel benieuwd naar ons eigen kerstpakket dit jaar. Meestal kregen we zo’n tinteling waar je dan net niets van kan uitzoeken (dus daarom vorig jaar maar volledig gedoneerd), maar volgens mijn baas was het een hele leuke verrassing die ze persoonlijk komen langs brengen.

5 likes

Oh blijkbaar bestaat daar zelfs een heel topic voor. Toen we nog nieuw waren en niet zo streng met topics aanmaken :rofl:

3 likes

Mijn man krijgt naast een ‘gewoon’ pakket ook zo’n tintelingen bon. Toen ik dat vorig jaar zag dacht ik serieus dat ‘Tintelingen’ een soort erotische webshop zou zijn waar hij iets mocht uitzoeken.:joy: Wie die naam ook heeft bedacht?!

11 likes

Oehh laat maar komen de fotos van de kerstpakketten!! Bij ons doen ze het helaas al jaren niet meer, maar we krijgen dit jaar wel thuis een sterrenchef menu! Normaal gesproken eten we met kerst ergens uit met het team dus dit is wel een heel leuk alternatief!

9 likes

Ja ik ben ook echt heel heel benieuwd! Zal de fotos wel posten van de gangen :star_struck:

1 like

Ben ik de enige die kerstballen en andere versiering naast licht haat? Ik houd van kerstbomen met alleen maar licht

Wij krijgen een 5 gangen diner voor 4 personen (x 2 want man en ik werken bij hetzelfde bedrijf). We geven er 1 weg en de ander eten we met schoonouders en zwager. Misschien met nog wat extra garnituur erbij.

1 like

Boompje inclusief kerstkat en cadeautjes

24 likes

Onze boom staat ook! Voor het eerst een kunstboom, ben er echt tevreden over. Al gekocht vorig jaar december dus echt voor geen geld haha

14 likes

Ja, elk jaar feest!

Ik zag net dit filmpje waarin iemand kerstverlichting buiten in een boom hangt met een soort stelten en ik kon niet stoppen met lachen.

https://www.instagram.com/p/CIe1FxmBlWk/

7 likes

Hahaha :joy: Wel echt super handig.

Wat een scheetig boompje!

1 like

Het begin is er

10 likes


Vanmiddag een kerstboompje bij de voordeur gezet maar het valt een beetje in het niet bij de buren haha.
Was echt heel veel werk om het boompje uit de tuin te halen :sweat: pff ik wilde er eigenlijk mee stoppen!

8 likes

:scream_cat:

29 likes