Wij gaan los in onze tijdelijke woning! Ben zelf sjablonen aan het knippen, was vergeten hoe leuk ik dat vond als kind. Vierkant blaadje zoveel mogelijk dubbel vouwen, knippen en kijken wat voor patroon er ontstaat.
Wauwwwww
De kerstboom staat al 3 weken hier, toen met enkel rode basic ballen. Nu ben ik de afgelopen weken los gegaan met meer speciale ballen kopen en ben zooo blij met onze kerstboom. We hebben alleen nog geen piek.
Zoooo blij mee
Bij mij staat hij ook!
En mijn vriend heeft ingestemd om een cheesy kerstkaart te maken samen voor de boom, dus ik ga nog even broeden op een leuke pose / outfit
Leuke dingen hoor!! Waar zijn ze van? Die rode met dat strikje rondom zijn ook leuk zeg
Ik doe nooit een piek want een piek betekent dat de boom af is vind ik.
En mijn boom is nooit af, kan altijd nog wel wat bij!!
Wauw deze is echt amazing haha, zo heerlijk over de top love it
Haha sorry ik moet hier even zo om lachen Zal je altijd zien
Je kan een foto plaatsen in het verkooptopic? Ik verkoop echt veel hier
Mijn boom staat! Het klokje heb ik nog van mijn oma gekregen, zo mooi! Ik kan zoiets nu ook niet meer echt vinden.
Voor de rest is mijn boom ook heel traditioneel
Dat mega cadeautje, ik zou mezelf echt niet in kunnen houden om even uitgebreid te voelen en te schudden aan het pakketje.
Dit wordt gezien als grote zonde in mijn familie hahaha
Haha goede! Houd ik erin!
De goude glitterballen zijn allemaal van de bijenkorf. Alle “speciale” rode ballen, dus ook met de strikjes, zijn van de tk maxx (net als de dikke kerstman en roos bovenin) en de ijspegels zijn van de Kruidvat (wel van vorig jaar, die vond ik ongeopend bij mn ouders). De gouden dennenappel is van de Bijenkorf ook en de dennenboom links in de boom is van de TK maxx.
Of accepteren dat niemand ze wil kopen, naar de kringloop brengen en lekker je kerstboom optuigen
20 dagen hel
Dan beter voor kerst, kan je de (financiële) pijn verzachten met de vreugde die een kerstboom brengt
Pff dit wordt echt een kut kerst. Ik heb veel broers en zussen en met kerst is een van de weinige dagen dat we allemaal tegelijk elkaar zien. En dit jaar kan dat natuurlijk niet door die kut Corona. Maar ik wil gewoon met mn familie zijn en dan moet ik wle nog twee dagen maar de moeder en de vader van mn vriend. En opzich is dat gezellig hoor, maar niet als ik niet ook een dag bij mijn eigen familie kan zijn. Dan kan het me echtttttt gestolen worden gewoon.
Mijn vriend heeft een kerstboom gekocht en wat een unit hahaha. Hij is echt een stuk groter dan vorig jaar. Hopelijk heb ik genoeg lampjes en ballen.