Het is bijna Kerstmis!

Ik heb er ook weer een paar ‘nieuwe’ kerstfilms op zitten;
Champagne Problems
Secret Santa
Catering Christmas

Ik vond dan Secret Santa het leukst van deze drie. Catering Christmas het slechtst.

Ik zie ook dat Hjem til Jul een nieuw seizoen heeft, de eerste twee seizoenen daarvan zijn sowieso een aanrader vind ik. Maar de nieuwe moet ik nog aan beginnen.

1 like

Op basis van dit artikel ga ik sowieso nog A Merry Little Exmas, My Secret Santa en Jingle Bell Heist kijken de komende weken!

Rewatches dit jaar: Happiest Season sowieso, en ik vond A Castle for Christmas dus ook echt goed (zoete meuk maar kerst in Schotland = happy me)

2 likes

Ik heb precies deze 3 gekeken en vond ze alledrie leuk! Jingle Bell Heist stak er bovenuit, die ga ik nog wel vaker kijken denk ik.

Films van eerdere jaren die ik leuk vind om nog eens te kijken zijn Father Christmas Is Back en Love Hard. En Klaus kijk ik inmiddels standaard op 1e Kerstdag.

4 likes

Ik ook!

1 like

Eens met @Bubbless , Jingle Bell Heist is echt wel vermakelijk en minder romance dan de ‘standaard’ Kerstfilm.

1 like

Ik heb twee leuke kerstalbums ontdekt. Hebben jullie nog nieuwe favorieten?

Christmas Stinks! - Album by Polish Club | Spotify

The Sound Of A Dutch Xmas Party - Compilation by Various Artists | Spotify

1 like

Ooh we hebben in Wenen een witte kerst. Het is vannacht begonnen met sneeuwen en het sneeuwt nog steeds! :slight_smile:

Iedereen associeert Oostenrijk natuurlijk met sneeuw, maar in Wenen sneeuwt het eigenlijk zelden. Dat het sneeuwt met kerst heb ik in de tien jaar dat ik hier woon nog niet meegemaakt!

67 likes

Ik heb Happiest Season gekeken maar ik zat een flink deel van de film te rooten dat Abby er met de Riley (de ex) vandoor zou gaan :joy:. Maar je weet natuurlijk dat het goed gaat komen met Harper en het was uiteindelijk ook een prima einde.
Wel aardige film! Paar grappige momenten, leuke bijrol van Dan Levy ook.

2 likes