Het is bijna Kerstmis!

Wilde hem ook komend weekend al opzetten, is mijn man het er ineens mee eens. Hij heeft zelfs 2 kerstballen voor mij gekocht, terwijl hij normaal gesproken überhaupt liever geen kerstboom wil. Nu stel ik het denk ik toch nog even uit.
Weet niet welke omgekeerde psychologie hij aan het uitproberen is, maar het werkt wel :joy:

8 likes

Die van mij staat inmiddels! Als ik dan weer een bal shop kan ik hem er stiekem bijhangen, ziet m’n vriend t niet😂

3 likes

Leuk! Wat voor nieuwe kerstballen heb je gekocht?

1 like

Ik heb vandaag de jaarlijkse kerstfoto’s laten maken met mijn gezin en ben al weer helemaal enthousiast voor het resultaat! Echt mijn favoriete kersttraditie.

10 likes

Kerstboom met 26 graden voelt toch wat gek. Ze draaiden ook al kerstmuziek in de winkels

7 likes

Kan ik me voorstellen haha. Lijkt me zo gek om kerst altijd met warme temperaturen te vieren. Ik merk nu zelfs hier in Nederland al dat ik er nog totaal niet mee bezig ben, het was gister gewoon 19 graden?

1 like

Ja 9 jaar geleden was in in Costa Rica en daar hadden ze een opblaassneeuwpop terwijl t ook gewoon 25 graden was, ook zo’n mindfuck

5 likes