Net de boekenkast ook versierd
Wat een goed geordende boekenkast zeg
Ik wil dit ook gaan doen! Heb jij toevallig al ergens accessoires gescoord?
Ik heb dit jaar weinig plek voor een boom, dus ben op zoek naar een smal maar wel redelijk hoge boom… Iemand ervaring met zoiets?
Dit is een pencil pine, geen idee of het wat is…
Ik heb geen winter wensenlijst maar ik ben gisteren naar plaswijckpark geweest en daar was een schaatsbaan en heb ik met m’n dochter van 2 geschaatst! Het was echt zo leuk om te doen.
Vandaag een houten kerstboom met d’r geverfd en winterboekjes bij de bibliotheek gehaald.
Ik heb bij Lazy Lama een deurtje gekocht, te leuk!
Voor de rest ga ik denk ik niet heel veel accessoires kopen, maar ‘m gewoon verstoppen, iets geks laten doen of de activiteit van die dag ofzo laten “aankondigen” (koekjes bakken bijvoorbeeld).
Ik geef er een beetje m’n eigen draai aan. Ga ook pas na 5/12 beginnen.
Ik heb ook een smalle kerstboom en ben er heel tevreden mee. Fijn dat hij wel heel hoog is, maar niet veel ruimte in neemt
Helemaal leuk, dat deurtje, ga ik zeker even naar kijken.
Ik begin ook pas na 5 december, maar kan eigenlijk niet wachten.
Met mijn dochter van 5 kijk ik ook naar de adventserie Kerst met Linus. Staat op uitzending gemist.
Welke heb je als ik vragen mag?
Ik heb deze: https://www.debijenkorf.nl/national-tree-company-poly-bayberry-slim-kunstkerstboom-213-cm-4351040074-435104007470090
Ik denk nu 4-5 jaar geleden gekocht.
Ik werk vandaag op een ander kantoor dan normaal en ze luisteren hier Sky Christmas Station . Normaal zit ik met een stel Grinches in een kamer dus dit is echt heerlijk.
Zoeken jullie daar nog collega’s?
Bij mij mag de radio überhaupt nooit aan.
Of ja ‘mag’ wel, maar dan komen er elk uur 10 collegas klagen dat het zo onrustig is
Wees welkom! We hebben meer dan genoeg vacatures.
Plaatje! Ik zoek 'm iets kleiner, dus ga nog even zoeken. Thx voor het delen.
Ik heb ook een smallere boom, 180 cm hoog en ø87. Hij is 10 jaar oud, van de Intratuin en heeft dunne groene lintjes in plaats van mooie fake-naalden. In dat opzicht geen aanrader, maar ben wel helemaal gewend aan het smalle model. Andere bomen lijken nu heel bol en zelfs nu ik iets groter woon, blijft het handig. Bij De Bijenkorf kun je online op diameter en hoogte filteren (en andere webshops vast ook), zo kun je precies filteren op wat je zoekt.
Ik zag dezelfde optie bij Bol, en kijk, dit is echt een koopje:
https://www.bol.com/nl/nl/p/pencil-pine-classic-kunstkerstboom-groen-150cm/9200000020438116/
Denk dat ik die ga bestellen!
Afgelopen zondag voor de tweede keer kerstfoto’s laten maken van ons gezin. Vandaag de foto’s + filmpje gekregen en ze zijn weer zoooo mooi geworden . Helemaal zin om aan de slag te gaan voor een mooie kerstkaart.
Gewoon ff een stuk van die top tak afknippen of de piek lozen
3e keer dat ik deze kerstboom gebruik. 3 jaar geleden gekocht en 2x in de tuin gezet. Hij is gegroeid
beetje leed: mijn dochter had een mooie piek uitgezocht en die heb ik vandaag laten vallen.
Omg drie jaar geleden was ie zo:
Aah dit wil ik ook! Zo is het echt een boom met een verhaal. En milieuvriendelijk ook nog!
Ik vind dit zo gaaf!
Ahh dit vind ik een mega lief boompje 🥹❤️.
Hahaha mijn kinderachtige brain ging even de verkeerde kant op